• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2020
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2020
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh lávky přes silnici I/11 v Ostravě

Design of footbridge over I / 11 road in Ostrava

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
Posudek-Oponent prace-51805.pdf (51.40Kb)
Posudek-Vedouci prace-51803.pdf (68.61Kb)
appendix-1.zip (10.54Mb)
final-thesis.pdf (2.004Mb)
review_126537.html (1.418Kb)
Autor
Mikhno, Yevgeniy
Vedoucí práce
Marván, David
Oponent
Nečesal, Petr
Klasifikace
A
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Obsahem práce je variantní návrh lávky pro pěší a cyklistickou dopravu přes směrově rozdělenou komunikaci I/11.. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové obloukové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou pomocí tyčových závěsů ve tvaru „V“. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.20. Rozpětí lávky je 48,71 m, volná šířka 4 m, výška uprostřed činí 7,5 m. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.
 
The aim of this bachelor thesis is variant design and assessment of loadbearing structure of steel footbridge over I/11 route. Main superstructure will have two steel arched beams joined with lower orthotropic deck using suspenders in the „V“ shape. For assessment of superstructure a three-dimensional structural computational model was created in software Dlubal RFEM 5.20. The span of the footbridge is 48,71 m, free width is 4 m, height is 7,5 m. The structure was designed according to currently valid standarts to the ultimate limit state and serviceability limit state. Supporting elements are designed from steel of class S355.
 
Klíčová slova
Oblouková konstrukce, ocelová příhradová konstrukce, konstrukce lávky, dolní ortotropní mostovka, obloukový nosník, podélník (mostovky), příčník (mostovky)., Arched structure, steel-truss structure, footbridge structure, lower orthotropic bridge deck, arched beam, longitudinal rib, floor beam.
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Složení komise
Ing. Antonín Pechal, CSc. - předseda, prof. Ing. Jindřich Melcher, DrSc. - místopředseda, Ing. Ondřej Pešek, Ph.D. - tajemník, Ing. Pavel Húsek - člen, Ing. Milan Pilgr, Ph.D. - člen, prof. Ing. Zdeněk Kala, Ph.D. - člen, Ing. Ondřej Pešek, Ph.D. - člen,
Termín obhajoby
2020-01-29
Průběh obhajoby
Student formou prezentace představil komisi svou diplomovou práci, její hlavní cíle a výsledky a poté velmi dobře reagoval na připomínky oponenta vyjádřené v oponentském posudku i na otázky členů komise.
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/184317
Zdrojový dokument
MIKHNO, Y. Návrh lávky přes silnici I/11 v Ostravě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2020.
Kolekce
  • 2020 [811]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV