• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sledování efektivity prostředků na marketing podniku

Tracking the efficiency of business marketing resources

Thumbnail
View/Open
Posudek-Oponent prace-51555.pdf (146.8Kb)
Posudek-Vedouci prace-51553.pdf (146.3Kb)
appendix-1.zip (3.975Mb)
final-thesis.pdf (3.742Mb)
review_126585.html (1.442Kb)
Author
Havránková, Jana
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Budíková, Michaela
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na téma „Sledování efektivity prostředků na marketing podniku“ v níž bude provedena analýza dvou konkrétních firem a jejich marketingových aktivit. Dále budou vymezeny marketingové nástroje ve firmách. Po provedení analýzy budou veškeré marketingové aktivity firem zhodnoceny a následně na ně proveden marketingový plán a jeho rozpočet a zhodnoceny vložené náklady. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou specifikovány pojmy související s marketingem, v druhé části je provedena marketingová analýza a následně proveden marketingový plán. V závěru je popsáno zhodnocení vložených nákladů, návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
 
Diploma thesis is focused on the theme "Monitoring the efficiency of funds on the marketing enterprise" which will be performed the analysis of two specific companies and their marketing activities. Further, they identified the marketing tools in companies. After analyzing all marketing activities of the companies evaluated and then executed the marketing plan and its budget. After the introduction of the marketing plans in companies will be carried out assessment of the embedded costs. The work consists of the theoretical part and the practical. In the first part are specified concepts related to marketing, in the second part is performed marketing analysis and subsequently conducted a marketing plan. In conclusion, the described evaluation of the embedded costs, the proposals and any recommendations for improvement.
 
Keywords
marketing, marketingové plánování, řízený rozhovor, marketing ve stavebnictví, stavební trh, marketingové strategie, komunikační mix, marketingový mix, účetnictví, marketingový plán, marketing, marketing planning, controlled interview, marketing in the construction industry, construction market, marketing strategies, communication mix, marketing mix, accounting, marketing plan
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. - předseda, doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. - místopředseda, Ing. et Ing. Eva Burešová - tajemník, Ing. Jiří Rouzek - tajemník, Ing. Dagmar Götzová, Ph.D. - člen, Ing. Martin Nový, CSc. - člen, Ing. Zdeněk Krejza, Ph.D. - člen, Ing. Radek Dohnal, Ph.D. - člen,
Date of defence
2020-01-28
Process of defence
Studentka seznámila členy státní zkušební komise se svou závěrečnou prací, jejíž hlavní náplní bylo sledování efektivity prostředků na marketing podniku. Závěrečnou práci obhajovala jasně a srozumitelně. Z jejího přednesu bylo patrné, že k úkolům, které řešila, přistupovala velmi zodpovědně. Na otázky členů komise odpověděla pohotově a s přehledem. Rovněž na doplňkové otázky od vedoucího závěrečné práce a oponenta odpověděla správně a jasně. Státní zkušební komise závěrem konstatovala, že studentka svou závěrečnou práci obhájila na výborné požadované úrovni.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/184444
Source
HAVRÁNKOVÁ, J. Sledování efektivity prostředků na marketing podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2020.
Collections
  • 2020 [811]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV