Show simple item record

Marketing Mix of the Hotel Panon

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorBurdová, Luciecs
dc.date.accessioned2019-05-17T01:22:49Z
dc.date.available2019-05-17T01:22:49Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationBURDOVÁ, L. Marketingový mix hotelu Panon [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.cs
dc.identifier.other52690cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/18484
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou nejsou apartmány různých kategorií, stravovací služby a velké množství doplňkových služeb. Tato práce je zaměřena především na zefektivnění marketingového mixu daného hotelu, které by mělo hotelu zajistit nejen posílení stávajícího počtu hostů, ale především získání nových tuzemských i zahraničních hostů, které povede k růstu zisků hotelu PANON a posílení pozice na trhu cestovního ruchu.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses mainly on the analysis of marketing mix of hotel PANON, which offers accomodation in South Moravia in the town Hodonín in *** category in single, double and triple rooms as well as in apartments of different categories, catering services and a large number of additional services. The aim of this thesis is to make marketing mix of given hotel more efficient and thus ensure not only growth of existing number of guests, but also get new domestic and foreign guests, which will lead to growth of profit of the hotel PANON and strenghtening of its position in the tourism market.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový mix – produktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectpracovnícics
dc.subjectkooperacecs
dc.subjectsestavování balíčkůcs
dc.subjectprogramovánícs
dc.subjectkomunikační mix.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing mix – producten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectpersonnelen
dc.subjectcooperationen
dc.subjectdrawing packagesen
dc.subjectprogrammingen
dc.subjectcommunication mixen
dc.titleMarketingový mix hotelu Panoncs
dc.title.alternativeMarketing Mix of the Hotel Panonen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-11cs
dcterms.modified2012-06-15-08:18:01cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid52690en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 09:03:35en
sync.item.modts2019.05.18 22:44:07en
dc.contributor.refereeŠebestová,, Zuzanacs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record