• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Agent - Gamebot pro Unreal Tournament

Gamebot for Unreal Tournament

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (531.7Kb)
review_88555.html (1.442Kb)
Autor
Příborský, Martin
Vedoucí práce
Kalmár, Róbert
Oponent
Zbořil, František
Klasifikace
E
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Úkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům hry. Výsledný agent je naimplementován v jazyce Java na platformě Pogamut.
 
The goal of this bachelor`s thesis is to design and implement a gamebot for Unreal Tournament 2004 game at Pogamut platform. The main aim was to achieve the best possible results and in the end stand against the native gamebots of the game. Final gamebot is based on Pogamut platform and written in Java language.
 
Klíčová slova
Agent, Unreal Tournament 2004, Pogamut, Umělá inteligence, Java., Gamebot, Unreal Tournament 2004, Pogamut, Artificial intelligence, Java.
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Informační technologie
Složení komise
prof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Bohuslav Křena, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2014-08-25
Průběh obhajoby
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " E ". Otázky u obhajoby: Jaké znáte metody nebo nástroje, které by byly použitelné pro návrh sytému, jakým je v práci představovaný agent?
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/187511
Zdrojový dokument
PŘÍBORSKÝ, M. Agent - Gamebot pro Unreal Tournament [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Kolekce
  • 2014 [305]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV