• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • polski 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Agent - Gamebot pro Unreal Tournament

Gamebot for Unreal Tournament

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
final-thesis.pdf (531.7KB)
review_88555.html (1.442KB)
Autor
Příborský, Martin
Advisor
Kalmár, Róbert
Referee
Zbořil, František
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Úkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům hry. Výsledný agent je naimplementován v jazyce Java na platformě Pogamut.
 
The goal of this bachelor`s thesis is to design and implement a gamebot for Unreal Tournament 2004 game at Pogamut platform. The main aim was to achieve the best possible results and in the end stand against the native gamebots of the game. Final gamebot is based on Pogamut platform and written in Java language.
 
Keywords
Agent, Unreal Tournament 2004, Pogamut, Umělá inteligence, Java., Gamebot, Unreal Tournament 2004, Pogamut, Artificial intelligence, Java.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Bohuslav Křena, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-08-25
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " E ". Otázky u obhajoby: Jaké znáte metody nebo nástroje, které by byly použitelné pro návrh sytému, jakým je v práci představovaný agent?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/187511
Source
PŘÍBORSKÝ, M. Agent - Gamebot pro Unreal Tournament [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Collections
  • 2014 [305]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV
 

 

Przeglądaj

Całe DSpaceZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV