Agent - Gamebot pro Unreal Tournament
Gamebot for Unreal Tournament
dc.contributor.advisor | Kalmár, Róbert | cs |
dc.contributor.author | Příborský, Martin | cs |
dc.date.accessioned | 2020-05-13T22:56:24Z | |
dc.date.available | 2020-05-13T22:56:24Z | |
dc.date.created | 2014 | cs |
dc.identifier.citation | PŘÍBORSKÝ, M. Agent - Gamebot pro Unreal Tournament [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014. | cs |
dc.identifier.other | 88555 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11012/187511 | |
dc.description.abstract | Úkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům hry. Výsledný agent je naimplementován v jazyce Java na platformě Pogamut. | cs |
dc.description.abstract | The goal of this bachelor`s thesis is to design and implement a gamebot for Unreal Tournament 2004 game at Pogamut platform. The main aim was to achieve the best possible results and in the end stand against the native gamebots of the game. Final gamebot is based on Pogamut platform and written in Java language. | en |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií | cs |
dc.rights | Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení | cs |
dc.subject | Agent | cs |
dc.subject | Unreal Tournament 2004 | cs |
dc.subject | Pogamut | cs |
dc.subject | Umělá inteligence | cs |
dc.subject | Java. | cs |
dc.subject | Gamebot | en |
dc.subject | Unreal Tournament 2004 | en |
dc.subject | Pogamut | en |
dc.subject | Artificial intelligence | en |
dc.subject | Java. | en |
dc.title | Agent - Gamebot pro Unreal Tournament | cs |
dc.title.alternative | Gamebot for Unreal Tournament | en |
dc.type | Text | cs |
dcterms.dateAccepted | 2014-08-25 | cs |
dcterms.modified | 2020-05-10-16:11:55 | cs |
thesis.discipline | Informační technologie | cs |
thesis.grantor | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav inteligentních systémů | cs |
thesis.level | Bakalářský | cs |
thesis.name | Bc. | cs |
sync.item.dbid | 88555 | en |
sync.item.dbtype | ZP | en |
sync.item.insts | 2021.11.10 11:55:42 | en |
sync.item.modts | 2021.11.10 10:56:03 | en |
eprints.affiliatedInstitution.faculty | Fakulta informačních technologií | cs |
dc.contributor.referee | Zbořil, František | cs |
dc.description.mark | E | cs |
dc.type.driver | bachelorThesis | en |
dc.type.evskp | bakalářská práce | cs |
but.committee | prof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Bohuslav Křena, Ph.D. (člen) | cs |
but.defence | Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " E ". Otázky u obhajoby: Jaké znáte metody nebo nástroje, které by byly použitelné pro návrh sytému, jakým je v práci představovaný agent? | cs |
but.result | práce byla úspěšně obhájena | cs |
but.program | Informační technologie | cs |
but.jazyk | čeština (Czech) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
2014 [305]