Show simple item record

Gamebot for Unreal Tournament

dc.contributor.advisorKalmár, Róbertcs
dc.contributor.authorPříborský, Martincs
dc.date.accessioned2020-05-13T22:56:24Z
dc.date.available2020-05-13T22:56:24Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationPŘÍBORSKÝ, M. Agent - Gamebot pro Unreal Tournament [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.cs
dc.identifier.other88555cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/187511
dc.description.abstractÚkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům hry. Výsledný agent je naimplementován v jazyce Java na platformě Pogamut.cs
dc.description.abstractThe goal of this bachelor`s thesis is to design and implement a gamebot for Unreal Tournament 2004 game at Pogamut platform. The main aim was to achieve the best possible results and in the end stand against the native gamebots of the game. Final gamebot is based on Pogamut platform and written in Java language.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectAgentcs
dc.subjectUnreal Tournament 2004cs
dc.subjectPogamutcs
dc.subjectUmělá inteligencecs
dc.subjectJava.cs
dc.subjectGameboten
dc.subjectUnreal Tournament 2004en
dc.subjectPogamuten
dc.subjectArtificial intelligenceen
dc.subjectJava.en
dc.titleAgent - Gamebot pro Unreal Tournamentcs
dc.title.alternativeGamebot for Unreal Tournamenten
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-08-25cs
dcterms.modified2020-05-10-16:11:55cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav inteligentních systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid88555en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.10 11:55:42en
sync.item.modts2021.11.10 10:56:03en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeZbořil, Františekcs
dc.description.markEcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Bohuslav Křena, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " E ". Otázky u obhajoby: Jaké znáte metody nebo nástroje, které by byly použitelné pro návrh sytému, jakým je v práci představovaný agent?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record