Reportingové služby software pro telemarketingová centra
Reporting Services for Telemarketing Software
Author
Advisor
Ráb, JaroslavReferee
Ščuglík, FrantišekGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá rozšířením dříve implementovaného systému pro podporu práce telemarketingového centra. Stávající projekt byl rozšířen o prvky umožňující vytváření uživatelsky definovaných reportů. Pro serverovou část systému byl zvolen databázový server PostgreSQL 8.2. Klientská část je implementována v jazyce C# v prostředí Visual Studio 2005. This work covers extension of the existing telemarketing software. Functions for creating user defined report were added to this software. The server side is based on the PostgreSQL 8.2 database server. The client side is implemented in language C# using Visual Studio 2005 as development environment.
Keywords
CTI, telemarketing, call centrum, SQL, ADO.NET, reporting, CTI, telemarketing, call centrum, SQL, ADO.NET, reportingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Výpočetní technika a informatikaComposition of Committee
Date of defence
2007-06-21Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/187516Source
SUŠIL, M. Reportingové služby software pro telemarketingová centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2007.Collections
- 2007 [95]