Show simple item record

Graphics Application Development on iPhone and iPad Platform

dc.contributor.advisorPečiva, Jancs
dc.contributor.authorFiala, Petrcs
dc.date.accessioned2020-05-13T22:57:40Z
dc.date.available2020-05-13T22:57:40Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationFIALA, P. Vývoj grafických aplikací na iPhone a iPad platformě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.cs
dc.identifier.other78661cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/187627
dc.description.abstractPráce se zabývá tvorbou grafických aplikací pro systém iOS, popisuje základy OpenGL ES 2.0, vývojové prostředí Xcode, Framework Cocoa Touch a jazyk Objective-c. Je zaměřena na popis tvorby OpenGL hry, z žánru tzv. "line drawing" her.cs
dc.description.abstractThe project deals with the creation of graphical applications for iOS system, describes the basics of OpenGL ES 2.0, development environment Xcode, Cocoa Touch Framework and Objective-C language. It focuses on the description of creation OpenGL game in the genre of "line drawing" games.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMac OS Xcs
dc.subjectXcodecs
dc.subjectCocoacs
dc.subjectTouchcs
dc.subjectOpenglcs
dc.subjectOpengl EScs
dc.subjectshadercs
dc.subjectApp Storecs
dc.subjectper vertex lightingcs
dc.subjectschvalovací procescs
dc.subjectMac OS Xen
dc.subjectXcodeen
dc.subjectCocoaen
dc.subjectTouchen
dc.subjectOpenglen
dc.subjectOpengl ESen
dc.subjectshaderen
dc.subjectApp Storeen
dc.subjectper vertex lightingen
dc.subjectapproval proccessen
dc.titleVývoj grafických aplikací na iPhone a iPad platforměcs
dc.title.alternativeGraphics Application Development on iPhone and iPad Platformen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-15cs
dcterms.modified2020-05-09-23:42:46cs
thesis.disciplinePočítačová grafika a multimédiacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid78661en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 10:16:38en
sync.item.modts2020.06.23 09:33:03en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeBartoň, Radekcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) prof. Ing. Tomáš Vojnar, Ph.D. (místopředseda) doc. RNDr. Pavel Hruška, CSc. (člen) doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (člen) Ing. Karel Masařík, Ph.D. (člen) Ing. Josef Strnadel, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Popište architekturu navržené a implementované aplikace z pohledu návrhu software.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record