Now showing items 29-48 of 166

  • Generátor map pro hry (RPG, počítačové, stolní) 

    Haša, Jiří
    Tato práce se zabývá způsoby vytváření map pro počítačové nebo stolní hry. Je v ní uveden přehled několika editorů a generátorů map pro různé typy her. K práci je přiložen program, který funguje jako obecný modulární ...
  • Generátor náhodných čísel se zvoleným rozložením 

    Kajan, Michal
    Táto práca popisuje problematiku generovania pseudonáhodných čísel. V prvej časti sú priblížené spôsoby získavania pseudonáhodných postupností a uvedené typické príklady generátorov. Táto časť takisto obsahuje popis ...
  • Generování pseudonáhodných čísel v FPGA 

    Korček, Pavol
    V tejto bakalárskej práci boli prebrané možnosti implementácie hardvérových generátorov pseudonáhodných čísel. Konkrétne pojednáva o dvoch najpoužívanejších spôsoboch generovania pseudonáhodných čísel v číslicových systémoch ...
  • GIS systém pro správu nalezišť přírodních zdrojů 

    Viererbl, David
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací GIS systému pro správu nalezišť přírodních zdrojů ve formě webové aplikace. Pro řešení tohoto projektu byly použity nástroje MapServer, nadstavba PostGIS databázového ...
  • Grafické animace metod řešení úloh 

    Macek, Jiří
    Pro automatizované řešení problémů výpočetní technikou se používají různé implementace umělé inteligence. Tato práce se zabývá  některými typickými metodami, popisuje jejich vlastnosti, porovnává je a uvádí  možný způsob ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Drobisz, Tomáš
    Bakalářská práce popisuje techniky použité při vytváření grafického intra, jejich výhody a nevýhody při dosahování limitů omezení výsledných spouštěcích souborů, dále pak historii demoscény, seznámení s knihovnou OpenGL. ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Pinter, Jan
    Práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra (dema) s velikostí omezenou hranicí 64 kB. Rozebírá a popisuje problémy spojené s efektivním využitím poskytnutého minimálního prostoru, prezentuje základní techniky ...
  • Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku 

    Dočkal, Jiří
    Tato práce se zabývá popisem tvorby aplikace určené zadáním této bakalářské práce. V dokumentu jsou popisovány problémy a principy související s danou tématikou práce. Dokument dále popisuje vlastní realizaci aplikace a ...
  • Hledání nejkratších cest grafem 

    Jágr, Petr
    Předmětem této bakalářské práce je hledání, porovnání, úprava a implementace vhodných grafových algoritmů vedoucích k nalezení všech nejkratších cest mezi všemi dvojicemi vrcholů v neorientovaných grafech. Pro tento účel ...
  • Hra stylu Doom (chození v bludišti) 

    Rakus, Roman
    Využití efektů v počítačových hrách je velmi velké. Kladen je velký důraz na nejpěknější zobrazení za co nejnižší cenu. Využívají se nejnovější grafické adaptéry a techniky, které jsou jimi nabízeny. V této práci je popsán ...
  • Hra využívající metodu MTD(f) 

    Janáček, Matej
    Táto bakalárska práca demonštruje výhody a nevýhody metódy MTD(f) na jednoduchej implementácii hry Dáma. Stručne popisuje rozdiely medzi touto a inými metódami používanými na vyhľadávanie najlepšieho ťahu v hrách.
  • Hybridní rozpoznávač izolovaných slov 

    Veselý, Karel
    Rozpozávač izolovaných slov nezávislý na mluvčím má mnoho praktických použití. Například bude umožňovat ovládat hlasem různé domácí přístroje příští generace které budou komunikovat s PC. Ještě zajímavější je možnost jej ...
  • Implementace a vizualizace klasického genetického algoritmu za použití Metropolisova algoritmu 

    Matula, Radek
    Tato bakalářská práce popisuje využití genetického a Metropolisova algoritmu k řešení problému obchodního cestujícího. Dále popisuje průběh vývoje aplikace POC a vysvětluje problematiku nastavení jednotlivých parametrů algoritmu.
  • Implementace CellMatrix v FPGA 

    Martinák, Jan
    Hardware s možností rekonfigurace představuje moderní trend ve vývoji nových obvodů. Stále rostoucí požadavky na takovou architekturu vyústily ve snahy vytvořit obvod, který dokáže rekonfiguraci provádět paralelně a lokálně. ...
  • Implementace diskusní skupiny pro studenty 

    Šebek, Michal
    Tato práce se zabývá analýzou a vývojem informačního systému - diskusní skupiny určené pro používání studenty technické školy. Práce je zaměřena především na shrnutí poznatků při implementaci speciálních funkcí jakožto ...
  • Implementace Ford-Fulkersonova algoritmu 

    Makovský, Benjamin
    Tato práce navrhuje a řeší grafickou implementaci Ford-Fulkersonova algoritmu pro hledání maximálního toku a minimálního řezu v síti. Obsahuje stručné seznámení s teorií grafů a toků v sítích, popisuje princip Ford-Fulkersonova ...
  • Implementace klienta pro ICQ 

    Růžička, Miloslav
    Práce vysvětluje pojem instant messaging (IM), uvádí současné IM programy. Podává pohled na nejrozšířenější program v České republice pro instant messaging ICQ a na alternativní klienty. Práce dokumentuje návrh a vývoj ICQ ...
  • Informační portál s nabídkami cestovních kanceláří 

    Tulka, Tomáš
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat informační systém s nabídkami cestovních kanceláří. Systém musí obsahovat informace o cestovních kancelářích, o místech pobytu cestovních kanceláří, jednotlivých instancích ...
  • Informační systém Hotelnet 

    Šturala, Aleš
    Cílem mé práce bylo vytvořit systém ovládaný přes webové rozhraní, který umožňuje administrátorům spravovat uživatele a počítače v malé síti (do 250 počítačů) a spravovat celou tuto síť. Systém je modulární. Jeho výhodou ...
  • Informační systém malé obce pomocí ASP.NET 

    Pachta, Václav
    Obsahem této práce je návrh a realizace informačního systému malé obce. Cílem je navrhnout systém, který zrychlí, zjednoduší a zefektivní informovaní občanů ze strany obecního úřadu. Tento systém umožní oprávněným uživatelům ...