Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Marketing Communications of Business Firm Archmanic s.r.o.
Autor
Vedoucí práce
Mráček, PavelOponent
Medlín, DušanKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti. The target of this thesis is to design appropriate communication tools and channels from Marketing Communications area mainly for Business companies which engage in architectonic and project field. Recourses of this thesis will be theoretical findings from area of contemporary trends in Marketing Communication. These are applied in an analysis of present day state of the company. They are an initial point for particular design of Marketing Communication of the given company herewith.
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové nástroje, digitální marketing, virový marketing, guerilla marketing, internet, webová prezentace, sociální sítě., Marketing, marketing mix, marketing communication, marketing tools, digital marketing, viral marketing, guerilla marketing, internet, web presentation, social networking.Jazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuSložení komise
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) Ing. Vladimír Hibš (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2010-06-15Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/189064Zdrojový dokument
BARTÁKOVÁ, K. Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Kolekce
- 2010 [437]
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o.
Bezegová, EditaBakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury ... -
Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness
Rašovská, AnetaBakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na ...