• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • français 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.

Marketing Communications of Business Firm Archmanic s.r.o.

Thumbnail
Voir/Ouvrir
appendix-1.zip (9.374Mo)
final-thesis.pdf (2.884Mo)
review_31516.html (3.659Ko)
Auteur
Bartáková, Kateřina
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Medlín, Dušan
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti.
 
The target of this thesis is to design appropriate communication tools and channels from Marketing Communications area mainly for Business companies which engage in architectonic and project field. Recourses of this thesis will be theoretical findings from area of contemporary trends in Marketing Communication. These are applied in an analysis of present day state of the company. They are an initial point for particular design of Marketing Communication of the given company herewith.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové nástroje, digitální marketing, virový marketing, guerilla marketing, internet, webová prezentace, sociální sítě., Marketing, marketing mix, marketing communication, marketing tools, digital marketing, viral marketing, guerilla marketing, internet, web presentation, social networking.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) Ing. Vladimír Hibš (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-15
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/189064
Source
BARTÁKOVÁ, K. Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Collections
  • 2010 [437]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o. 

    Bezegová, Edita
    Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury ...
  • Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness 

    Rašovská, Aneta
    Bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV