Show simple item record

Video Games Localisation

dc.contributor.advisorŠťastná, Dagmaren
dc.contributor.authorNovotný, Tomášen
dc.date.accessioned2020-06-25T06:56:51Z
dc.date.available2020-06-25T06:56:51Z
dc.date.created2020cs
dc.identifier.citationNOVOTNÝ, T. Lokalizace videoher [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2020.cs
dc.identifier.other127881cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/190579
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá historií a problematikou lokalizace videoher. Práce se skládá ze dvou částí. První je teorie, která bude obsahovat počátek počítačových her až po přítomné videohry. Zároveň se bude zabývat lokalizací a problémy, které okolo ní jsou. Bude obsahovat termíny, které doprovází lokalizaci videoher jako jsou například transkreace, internacionalizace, uživatelské rozhraní, herní kód a spoustu dalších. Ukáže důležitost, proč by si měly společnosti dávat pozor na odlišnosti v kulturách a jaké mohou být následky. Druhá polovina se bude skládat z praktické části, kde se budou porovnávat různé hry a jejich způsob lokalizace.en
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis deals with the history and issues of Video Games Localization. The work will consist of two parts. The first is Theory which will include the origins of the first games to present video games. Also, it will deal with localization and problems around it. There will be terms that surrounds localization of video games like transcreation, internationalization, user interface, game code a so on. It will show the importance of why companies should be aware of cultural differences and what consequences could follow. The second half will consist of practical part where given games will be compared to the style of localization.cs
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectVideohryen
dc.subjectlokalizaceen
dc.subjectinternacionalizaceen
dc.subjecttranskreaceen
dc.subjectjazyken
dc.subjectpřekladen
dc.subjectVideogamescs
dc.subjectlocalizationcs
dc.subjectinternationalizationcs
dc.subjecttranscreationcs
dc.subjectlanguagecs
dc.subjecttranslationcs
dc.titleLokalizace videoheren
dc.title.alternativeVideo Games Localisationcs
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2020-06-24cs
dcterms.modified2020-06-24-18:16:48cs
thesis.disciplineAngličtina v elektrotechnice a informaticecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. Ústav jazykůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid127881en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.25 08:56:51en
sync.item.modts2020.06.25 08:17:42en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta elektrotechniky a komunikačních technologiícs
dc.contributor.refereeWalek, Agataen
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. PhDr. Milena Krhutová, Ph.D. (předseda) Mgr. Miroslav Kotásek, Ph.D. (místopředseda) Mgr. Pavel Sedláček (člen) Mgr. Jaromír Haupt, Ph.D. (člen) prof. Ing. Jaroslav Boušek, CSc. (člen) Mgr. Bc. Dagmar Šťastná (člen)cs
but.defenceStudent přednesl vyčerpávající prezentaci a váhavě zodpověděl dotaz oponentky: Jak byste překladatelsky vyřešil nedostatek patřičného výrazu v cílovém jazyce?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programAngličtina v elektrotechnice a informaticecs
but.jazykangličtina (English)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record