Show simple item record

Teaching-space paradigm

dc.contributor.advisorRozwalka, Szymoncs
dc.contributor.authorBernátek, David Erikcs
dc.date.accessioned2020-06-27T06:56:33Z
dc.date.available2020-06-27T06:56:33Z
dc.date.createdcs
dc.identifier.citationBERNÁTEK, D. Prostor jako paradigma výuky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. .cs
dc.identifier.other126268cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/190701
dc.description.abstractCílem závěrečné práce je studie novostavby Fakulty architektury VUT v Brně v areálu VUT na Údolní. V současnosti sídlí Fakulta architektury na Poříčí, v budově, která svými prostorovými možnostmi už nevyhovuje nynějším požadavkům pro výuku architektury a nenabízí možnost pro potřebné změny. Úvodní část práce se věnuje stanovení prostorových potřeb pro výuku architektury v 21. století. Dále se projekt věnuje zakomponování nové budovy Fakulty architektury do areálu z hlediska urbanismu a jejímu následnému architektonickému.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is a study of a new building for the Faculty of architecture BUT in Brno in the area of the BUT university on Udolni. At present, the Faculty of architecutre is located on Porici in a building, which with its spatial possibilities no longer meets the current requirements for teaching architecture and does not offer possibilities of necessary changes. The introductory part of the work is devoted to determining the spatial needs for teaching architecture in the 21st century. Further the project deals with the incorporation of the new building of the Faculty of architecture into the complex in terms of urban planning and its subsequent architectural solution.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta architekturycs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectškola architekturycs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectprostorcs
dc.subjectBrnocs
dc.subjectschool of architectureen
dc.subjectteachingen
dc.subjectspaceen
dc.subjectBrnoen
dc.titleProstor jako paradigma výukycs
dc.title.alternativeTeaching-space paradigmen
dc.typeTextcs
dcterms.modified2020-06-24-16:49:27cs
thesis.disciplineArchitekturacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. Ústav urbanismucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid126268en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.27 08:56:33en
sync.item.modts2020.06.27 08:12:22en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta architekturycs
dc.contributor.refereeVojtíšek, Jancs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. arch. Antonín Novák (předseda) Ing. arch. Pavel Nasadil (člen) Ing. arch. Regina Loukotová (člen) prof. Ing. arch. Monika Mitášová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Petr Hlavsa, Ph.D. (člen) Ing. arch. Jiří Marek (člen)cs
but.defence- prezentace práce - otázky z posudku oponenta - otázky z posudku ved. práce - otázky komise - architektonický koncept „otevřenosti“ (povaha, přínos) - čitelnost vstupu, hiearchie prostor - zdůvodnění/podstata vykonzolovaných částí budovy - konstrukční řešení (nová x stávající budova)cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programArchitektura a urbanismuscs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record