Prostor jako paradigma výuky
Teaching-space paradigm
Author
Advisor
Rozwalka, SzymonReferee
Müller, RudolfGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Fakulta architektúry ako celok nie je len obyčajným priestorom pre výuku študentov, je sama sebou vzorom a ukazuje svoje možnosti. Mala by využívať svoj potenciál a umožniť užívateľom na vlastnej koži pocítiť rôzne typy priestorov. Oproti ostatným je fakulta architektúry výnimočná práve v tom že má možnosť využiť vlastné priestory ako samotný vzor k výuke. Faculty of architecture as one is not just a space for educating the students, it should show its opportunities. It shoul use its potential and allow the users to feel differet types of space on their own. In comparison with other faculties, this faculty is unique because it can use its own space as a paradigm of educating the students
Keywords
Fakulta architektúry, výuka, studenti, prostor, platforma, Faculty of architecture, education, students, space, platformLanguage
čeština (Czech)Study brunch
ArchitekturaComposition of Committee
doc. Ing. arch. Antonín Novák (předseda) Ing. arch. Pavel Nasadil (člen) Ing. arch. Regina Loukotová (člen) prof. Ing. arch. Monika Mitášová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Petr Hlavsa, Ph.D. (člen) Ing. arch. Jiří Marek (člen)Process of defence
prezentace práce - otázky z posudku oponenta - otázky z posudku ved. práce - otázky komise - horizontální a vertikální vazby - koncepční a strukturální řešení „v řezu“ - vztah budovy k okolí - meziprostory (využitelnost ploch x plochy komunikační) - zvolená geometrie - hiearchie prostorů - prostorová tuhost objektu - požární bezpečnost - konstrukční řešení střechy - zázemí budovy (hygienické)Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/190725Source
CINGEĽ, A. Prostor jako paradigma výuky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. .Collections
- 2019 [120]