• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta architektury
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta architektury
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Prostor jako paradigma výuky

Teaching-space paradigm

Thumbnail
View/Open
appendix-1.zip (10.58Mb)
final-thesis.pdf (688.0Kb)
review_126790.html (13.49Kb)
Author
Kolomazníková, Pavla
Advisor
Rozwalka, Szymon
Referee
Vojtíšek, Jan
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem práce je přesun Fakulty architektury VUT, která svými prostorovými možnostmi nevyhovuje požadavkům pro budoucí studium. Návrh nové Fakulty architektury usiluje o vytvoření nového prostoru pro studenty architektury, který jim umožní různé možnosti komunikace, dostatečnou flexibilitu, diverzitu prostorů a nabídne jim stát se přímou součástí prostoru.
 
The main task of the project is moving the faculty of architecture to other place because of inconvnient requirements for the future education of students. The new Faculty tries to create a new space for students, which can offer them different types of communication, enough flexibility,, diversity of the space itself it gives them an opportunity to become the real part of the space.
 
Keywords
fakulta architektury, prostor, studenti, Brno, vzdělání, faculty of architecture, space, students, Brno, education
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Architektura
Composition of Committee
doc. Ing. arch. Antonín Novák (předseda) Ing. arch. Pavel Nasadil (člen) Ing. arch. Regina Loukotová (člen) prof. Ing. arch. Monika Mitášová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Petr Hlavsa, Ph.D. (člen) Ing. arch. Jiří Marek (člen)
Process of defence
- prezentace práce - otázky z posudku oponenta - otázky z posudku ved. práce - otázky komise - rizom (definice, interpretace) - síť, rastr - natočení, orientace budovy - fasáda - výškové úrovně - vstupní prostor - principy návrhu nové budovy – promítnutí principů do stávající budovy - tepelná ochrana - dvůr/park - vnitřní prostředí
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/190726
Source
KOLOMAZNÍKOVÁ, P. Prostor jako paradigma výuky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. .
Collections
  • 2019 [120]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV