Prostor jako paradigma výuky
Teaching-space paradigm
Author
Advisor
Rozwalka, SzymonReferee
Vojtíšek, JanGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem práce je přesun Fakulty architektury VUT, která svými prostorovými možnostmi nevyhovuje požadavkům pro budoucí studium. Návrh nové Fakulty architektury usiluje o vytvoření nového prostoru pro studenty architektury, který jim umožní různé možnosti komunikace, dostatečnou flexibilitu, diverzitu prostorů a nabídne jim stát se přímou součástí prostoru. The main task of the project is moving the faculty of architecture to other place because of inconvnient requirements for the future education of students. The new Faculty tries to create a new space for students, which can offer them different types of communication, enough flexibility,, diversity of the space itself it gives them an opportunity to become the real part of the space.
Keywords
fakulta architektury, prostor, studenti, Brno, vzdělání, faculty of architecture, space, students, Brno, educationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
ArchitekturaComposition of Committee
doc. Ing. arch. Antonín Novák (předseda) Ing. arch. Pavel Nasadil (člen) Ing. arch. Regina Loukotová (člen) prof. Ing. arch. Monika Mitášová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Petr Hlavsa, Ph.D. (člen) Ing. arch. Jiří Marek (člen)Process of defence
- prezentace práce - otázky z posudku oponenta - otázky z posudku ved. práce - otázky komise - rizom (definice, interpretace) - síť, rastr - natočení, orientace budovy - fasáda - výškové úrovně - vstupní prostor - principy návrhu nové budovy – promítnutí principů do stávající budovy - tepelná ochrana - dvůr/park - vnitřní prostředíResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/190726Source
KOLOMAZNÍKOVÁ, P. Prostor jako paradigma výuky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. .Collections
- 2019 [120]