• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta architektury
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta architektury
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Prostor jako paradigma výuky

Teaching-space paradigm

Thumbnail
View/Open
appendix-1.zip (6.880Mb)
final-thesis.pdf (11.12Mb)
review_126793.html (7.450Kb)
Author
Hodulíková, Diana
Advisor
Sládeček, Svatopluk
Referee
Pospíšil, Jan
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce se zabývá návrhem nové Fakulty architektury v Brně.
 
The work is focused on new design of Faculty of architecture in Brno.
 
Keywords
fakulta architektury, paradigma, vzdělávání, Faculty of architecture, paradigm, education
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Architektura
Composition of Committee
Ing. arch. Jitka Ressová (předseda) Ing. arch. Dana Matějovská (člen) doc. MgA. Milan Houser (člen) Ing. Martin Nedbálek (člen) Ing. arch. Luboš Františák, Ph.D. (člen)
Process of defence
• Prezentace analýz - paradigma architektonického prostoru • Exkurze do areálů fakult architektury – Liberec a Praha • Otázka otevřenosti nebo uzavřenosti ateliérů a dílen • Literární povídky na téma fakulty architektury • Prezentace anket – v jakém prostoru mít ateliéry? • Absence prostorů na fakultě - co nám chybí? Dílny, bistro … Prezentace vlastní bakalářské práce • Prezentace literárního díla - jakou fakultu architektury bych nechtěla? • Uvedení modelu - vlastního a urbanistického • Texty – Buckminster Fuller a myšlenky o vzdělávání a Cedric Price • Článek v časopise ERA - Plovárna v ETH Zurich • 4 druhy vnitřního uspořádání prostoru ateliéru • Vysvětlení hmot na modelu • Představení půdorysů na plakátech A1 • Konstrukční řešení - princip mostu příhradoviny zavěšeny na jádrech • Možnost dostavování fakulty • Vizualizace Otázky oponenta: Básnické zhodnocení svého projektu? - studentka představuje další báseň - sebereflexe a idey o návrhu - je líbivý? prostor schopný unést vnitřní změny. Chyb v návrhu - dorůstávající hmota. Strohá fasáda - záměr. Dispozice - změny umožňuje konstrukce. Den běžného studenta - ateliéry 5.16. a 5.19. - text? Studentka argumentuje svým vlastním dnem během přípravy bakalářské práce. Popis imaginárního pohybu studenta po fakultě. Argumentace nezaměnitelnou atmosférou prostoru, která bude určovat duch fakulty. Fasáda? Není příliš strohá? Studentka nabízí možnost probarvení fasády objektu. Přikládá varianty fasády z průběhu semestru. Ocelová konstrukce = na fasádě - měnila by obraz fasády a dojem z domu.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/190729
Source
HODULÍKOVÁ, D. Prostor jako paradigma výuky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. .
Collections
  • 2019 [120]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV