• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh logistické koncepce se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka

Design of a Logistics Concept Focusing on Customer Satisfaction Services

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.176Mb)
review_125320.html (7.370Kb)
Author
Habrovcová, Iva
Advisor
Jurová, Marie
Referee
Tesař, Rostislav
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na logistickou koncepci společnosti LESAK s.r.o., zabývající se výrobou a prodejem vah a vážících zařízení. Analyzuje současný stav průběhu zakázky společností a následně navrhuje opatření se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka.
 
Thesis deals with concept of logistics in company LESAK. This company’s business area is production and sale of weighing equipment. In the thesis, there is analysed current order processing in company LESAK and then there are suggested remedies focusing on customer satisfaction services.
 
Keywords
logistická koncepce, logistika, spokojenost zákazníků, dodací termíny, průběh zakázky, zákaznický servis, concept of logistics, logistics, customer satisfaction, delivery terms, order processing, customer service
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (místopředseda) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-09
Process of defence
otázky vedoucího - částečně zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Ptáček - Na závěr práce uvádíte ekonomické zhodnocení Vašich návrhů. Čim je vyčíslení finanční náročnosti návrhů podloženo? - nezodpovězeno. Ing. Hornungová - V rámci prezentace jste uvedla jednoduché návrhy, nicméně tyto návrhy nejsou podložené fakty. Příkladem je zavedení benefitů pro stálé zákazníky e-shopu. V práci chybí informace ohledně počtu stálých zákazníků. Dále chybí zdůvodnění finanční náročnosti Vašich návrhů. Zdůvodněte, z jakých analýz vycházejí Vaše návrhy. - nezodovězeno doc. Zich - Vysvětlete, jak Vaše návhy naplňují stanovený cíl práce. - nezodpovězeno. doc. Zich - Připomínky k práci: V práci uvádíte jaké jsou dodací lhůty objednaného zboží v e-shopu. Nicméně neuvádíte zhodnocení resp. analýzu těchto lhůt ve vztahu k trhu apod. Dále analýza PORTER je špatně zpracována. Analýza SLEPT i SWOT rovněž. Vyčíslení finanční náročnosti návrhů není úplné. Některé informace jsou uvedeny za rok, některé částky jsou jednorázové a toto vyčíslení není podložené. doc. Zich - Na základě uvedeného definujte bariéry vstupu na trh a vysvětlete, jakým způsobem se tvoří SWOT analýza. - nezodpovězeno. O výsledku hodnocení práce komise hlasovala - 2 členové hodnotili F, 3 členové E. Z tohoto důvodu hodnocení E.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/191349
Source
HABROVCOVÁ, I. Návrh logistické koncepce se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV