Návrh logistické koncepce se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka
Design of a Logistics Concept Focusing on Customer Satisfaction Services
Author
Advisor
Jurová, MarieReferee
Tesař, RostislavGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje na logistickou koncepci společnosti LESAK s.r.o., zabývající se výrobou a prodejem vah a vážících zařízení. Analyzuje současný stav průběhu zakázky společností a následně navrhuje opatření se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka. Thesis deals with concept of logistics in company LESAK. This company’s business area is production and sale of weighing equipment. In the thesis, there is analysed current order processing in company LESAK and then there are suggested remedies focusing on customer satisfaction services.
Keywords
logistická koncepce, logistika, spokojenost zákazníků, dodací termíny, průběh zakázky, zákaznický servis, concept of logistics, logistics, customer satisfaction, delivery terms, order processing, customer serviceLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (místopředseda) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-09Process of defence
otázky vedoucího - částečně zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Ptáček - Na závěr práce uvádíte ekonomické zhodnocení Vašich návrhů. Čim je vyčíslení finanční náročnosti návrhů podloženo? - nezodpovězeno. Ing. Hornungová - V rámci prezentace jste uvedla jednoduché návrhy, nicméně tyto návrhy nejsou podložené fakty. Příkladem je zavedení benefitů pro stálé zákazníky e-shopu. V práci chybí informace ohledně počtu stálých zákazníků. Dále chybí zdůvodnění finanční náročnosti Vašich návrhů. Zdůvodněte, z jakých analýz vycházejí Vaše návrhy. - nezodovězeno doc. Zich - Vysvětlete, jak Vaše návhy naplňují stanovený cíl práce. - nezodpovězeno. doc. Zich - Připomínky k práci: V práci uvádíte jaké jsou dodací lhůty objednaného zboží v e-shopu. Nicméně neuvádíte zhodnocení resp. analýzu těchto lhůt ve vztahu k trhu apod. Dále analýza PORTER je špatně zpracována. Analýza SLEPT i SWOT rovněž. Vyčíslení finanční náročnosti návrhů není úplné. Některé informace jsou uvedeny za rok, některé částky jsou jednorázové a toto vyčíslení není podložené. doc. Zich - Na základě uvedeného definujte bariéry vstupu na trh a vysvětlete, jakým způsobem se tvoří SWOT analýza. - nezodpovězeno. O výsledku hodnocení práce komise hlasovala - 2 členové hodnotili F, 3 členové E. Z tohoto důvodu hodnocení E.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/191349Source
HABROVCOVÁ, I. Návrh logistické koncepce se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]