Show simple item record

Communication Mix of the Company for Entering the Foreign Market

dc.contributor.advisorChlebovský, Vítcs
dc.contributor.authorKollár, Robincs
dc.date.accessioned2020-07-10T08:04:58Z
dc.date.available2020-07-10T08:04:58Z
dc.date.created2020cs
dc.identifier.citationKOLLÁR, R. Komunikační mix společnosti při vstupu na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.cs
dc.identifier.other126986cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/191361
dc.description.abstractTato diplomová práce je zamerena na komunikacni mix výrobce a prodejce skleněných a dekoračních výrobků Royal Crystal, s.r.o. při vstupu na zahraniční trh prostřednictvím internetového obchodu. Podnik byl založen v roce 2011.Tato společnost patří mezi největší výrobce skla na území České republiky. Prace popisuje komunikacni prvky, ktere budou slouzit k co nejefektivnější komunikaci tohoto obchodu na zahraničním trhu.cs
dc.description.abstractThis Diploma thesis is focused on the communication mix of a manufacturer and a seller of glass products and decorations named Royal Crystal, s.r.o. during its expansion into the global market through an online shop. This company was founded in 2011 and belongs among the largest glass manufacturers in the Czech Republic. This thesis describes elements of communication, that will help to increase the efficiency of communication of this company in the global market.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectkomunikacni mixcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectsocialni sitecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjecte-shopen
dc.titleKomunikační mix společnosti při vstupu na zahraniční trhcs
dc.title.alternativeCommunication Mix of the Company for Entering the Foreign Marketen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2020-07-09cs
dcterms.modified2020-07-09-15:01:45cs
thesis.disciplinebez specializacecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid126986en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.07.10 10:04:58en
sync.item.modts2020.07.10 08:12:44en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeJanča, Tomášcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Bočková: Na jakou cílovou skupinu na německém trhu se chcete zaměřit ? - odpovězeno Ing. Bočková: Podle jakých kritérií jste vybíral zahraniční trh, na který společnost vstoupí? - odpovězeno Ing. Pěta: Proč na akci Octorberfest propagujete sklenice na víno, vázy atd, ? - odpovězeno Ing. Pěta: Jaká je zisková marže společnosti? Dle údajů v práci totiž téměř neexistuje ? - částečně odpovězeno Ing. Pěta: Jak je makroekonomicky definována zaměstnanost ? - odpovězeno Ing. Pěta: Z jakého důvodu je vývoj tržeb(str. 74) klesající ? - částečně odpovězeno Ing. Fojtů: Je společnost z finančního hlediska schopna vstoupit na nový trh ? - odpovězeno Připomínka doc. Brychta: V tabulkách a grafech chybí uvedení jednotek.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programMezinárodní ekonomika a obchodcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record