Show simple item record

Active cooling of the car headlight

dc.contributor.advisorŠtětina, Josefcs
dc.contributor.authorŽlebek, Jancs
dc.date.accessioned2020-07-16T07:59:52Z
dc.date.available2020-07-16T07:59:52Z
dc.date.created2020cs
dc.identifier.citationŽLEBEK, J. Aktivní chlazení automobilového světlometu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2020.cs
dc.identifier.other124212cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/191924
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout chlazení světlometu pomocí Peltierova článku. První kapitola má čtenáře seznámit se způsoby přenosu tepla. Dále se práce věnuje různým druhům chladičů a používaným plošným spojům. Ve třetí kapitole je popsán princip fungování Peltierova článku. Poslední část práce obsahuje návrh sestavy chladičů a konstrukční řešení upevnění dané sestavy v pouzdře.cs
dc.description.abstractThe main goal of this bachelor thesis is to design the cooling of the headlamp by using a Peltier module. The first chapter is to acquaint the reader with the possibility of heat transfer. Further work is focused on various types of heatsinks and printed circuit board. The third part describes the principle of functions of Peltier's module. The last part of the work contains the design of the heatsink assembly and the design solution of fixing the cooling assembly in the housing.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectChladičcs
dc.subjectPeltierův článekcs
dc.subjectsvětlometcs
dc.subjectLEDcs
dc.subjectCooleren
dc.subjectheatsinken
dc.subjectPeltier moduleen
dc.subjectheadlampen
dc.subjectLEDen
dc.titleAktivní chlazení automobilového světlometucs
dc.title.alternativeActive cooling of the car headlighten
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2020-07-15cs
dcterms.modified2020-07-15-15:55:45cs
thesis.disciplineStavba strojů a zařízenícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid124212en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.07.16 09:59:51en
sync.item.modts2020.07.16 08:12:44en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeMauder, Tomášcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Jiří Malášek, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Miroslav Rousek, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (člen) Ing. Přemysl Pokorný, Ph.D. (člen) Ing. Martin Kubín, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent prezentoval svou závěrečnou práci a odpověděl na otázky vedoucího i oponenta. Dále odpovídal na dotazy členů zkušební komise: 1)Princip funkce Peltierova článku zodpovězeno 2)Proč nelze dosáhnout teploty 0K? Stavová rovnice ideálního plynu zodpovězeno 3)Má chlazení vliv na životnost zárovky? zodpovězeno Student svou závěrečnou práci obhájil.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record