Show simple item record

Marketing Communication

dc.contributor.advisorSchüller, Davidcs
dc.contributor.authorSedlák, Radoslavcs
dc.date.accessioned2020-07-16T09:59:57Z
dc.date.available2020-07-16T09:59:57Z
dc.date.created2020cs
dc.identifier.citationSEDLÁK, R. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.cs
dc.identifier.other116537cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/191993
dc.description.abstractDiplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou internetového obchodu s krmivom a potrebami pre psov. Práca vychádza z teoretických poznatkov, na ktorých je založená analýza. Dáta z analýzy sú následne spracované a interpretované za cieľom zefektívniť komunikáciu s cieľovou skupinou a zvýšiť návratnosť investícií vkladaných do jednotlivých komunikačných kanálov.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the marketing communication of the e-commerce selling food and needs for dogs. The thesis is based on the theoretical knowledge on which the analysis is based. Data from the analysis is then processed and interpreted in order to make communication with the target group more efficient and increase the return on investments inserted into individual communication channels.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikačný mixcs
dc.subjectcieľová skupinacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectPPCcs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjecttarget audienceen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectPPCen
dc.subjecte-commerceen
dc.titleMarketingová komunikacecs
dc.title.alternativeMarketing Communicationen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2020-07-10cs
dcterms.modified2020-07-15-13:43:47cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid116537en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.07.16 11:59:56en
sync.item.modts2020.07.16 08:25:51en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKaňovská, Luciecs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího: odpovězeny Otázky oponenta: odpovězeny doc. Meluzín: U SWOT analýzy máme příležitosti a hrozby, popište mi příležitosti a hrozby u COVIDu. odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record