Marketingová komunikace
Marketing Communication
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Kapoun,, PavelGrade
BAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/192043Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/192043
http://hdl.handle.net/11012/192043
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav sportovního klubu a je zde zařazen marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření. Poslední část pak obsahuje na základě provedených analýz a průzkumu návrhy na zlepšení marketingové komunikace. The master thesis deals with marketing communication of a selected sport club in Brno. It is divided into three parts. The first, theoretical part, defines the basic concepts that are necessary for the overall understanding of the topic. The second, analytical part, describes the current state of the sport club and includes marketing research in the form of a questionnaire survey. The last part contains suggestions for improvement of marketing communication on the basis of performed analyses and survey.
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, marketingový průzkum, sportovní klub, Marketing, marketing communication, marketing survey, sport clubLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-14Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno doc. Meluzín: Jaký je rozdíl mezi hrozbami a příležitostmi ve SWOT analýze, které máte uvedeny v diplomové práci? odpovězeno Ing. Poláček: Přemýšleli jste o stupňovaném ceníku podle sociálních vrstev? Co si o tom myslíte? odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192043Source
ŠMAHELOVÁ, N. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]