• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová komunikace

Marketing Communication

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.614Mb)
review_125646.html (9.572Kb)
Author
Šmahelová, Nina
Advisor
Schüller, David
Referee
Kapoun,, Pavel
Grade
B
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/192043
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/192043
http://hdl.handle.net/11012/192043
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav sportovního klubu a je zde zařazen marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření. Poslední část pak obsahuje na základě provedených analýz a průzkumu návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
 
The master thesis deals with marketing communication of a selected sport club in Brno. It is divided into three parts. The first, theoretical part, defines the basic concepts that are necessary for the overall understanding of the topic. The second, analytical part, describes the current state of the sport club and includes marketing research in the form of a questionnaire survey. The last part contains suggestions for improvement of marketing communication on the basis of performed analyses and survey.
 
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, marketingový průzkum, sportovní klub, Marketing, marketing communication, marketing survey, sport club
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-14
Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno doc. Meluzín: Jaký je rozdíl mezi hrozbami a příležitostmi ve SWOT analýze, které máte uvedeny v diplomové práci? odpovězeno Ing. Poláček: Přemýšleli jste o stupňovaném ceníku podle sociálních vrstev? Co si o tom myslíte? odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192043
Source
ŠMAHELOVÁ, N. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV