Marketingová komunikace
Marketing Communication

Autor
Vedoucí práce
Schüller, DavidOponent
Kapoun,, PavelKlasifikace
BAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/192043Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/192043
http://hdl.handle.net/11012/192043
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav sportovního klubu a je zde zařazen marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření. Poslední část pak obsahuje na základě provedených analýz a průzkumu návrhy na zlepšení marketingové komunikace. The master thesis deals with marketing communication of a selected sport club in Brno. It is divided into three parts. The first, theoretical part, defines the basic concepts that are necessary for the overall understanding of the topic. The second, analytical part, describes the current state of the sport club and includes marketing research in the form of a questionnaire survey. The last part contains suggestions for improvement of marketing communication on the basis of performed analyses and survey.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketingový průzkum, sportovní klub, Marketing, marketing communication, marketing survey, sport clubJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuSložení komise
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2020-07-14Průběh obhajoby
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno doc. Meluzín: Jaký je rozdíl mezi hrozbami a příležitostmi ve SWOT analýze, které máte uvedeny v diplomové práci? odpovězeno Ing. Poláček: Přemýšleli jste o stupňovaném ceníku podle sociálních vrstev? Co si o tom myslíte? odpovězenoVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/192043Zdrojový dokument
ŠMAHELOVÁ, N. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Kolekce
- 2020 [357]