• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová komunikace

Marketing Communication

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (2.614Mb)
review_125646.html (9.572Kb)
Autor
Šmahelová, Nina
Vedoucí práce
Schüller, David
Oponent
Kapoun,, Pavel
Klasifikace
B
Alternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/192043
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/192043
http://hdl.handle.net/11012/192043
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav sportovního klubu a je zde zařazen marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření. Poslední část pak obsahuje na základě provedených analýz a průzkumu návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
 
The master thesis deals with marketing communication of a selected sport club in Brno. It is divided into three parts. The first, theoretical part, defines the basic concepts that are necessary for the overall understanding of the topic. The second, analytical part, describes the current state of the sport club and includes marketing research in the form of a questionnaire survey. The last part contains suggestions for improvement of marketing communication on the basis of performed analyses and survey.
 
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketingový průzkum, sportovní klub, Marketing, marketing communication, marketing survey, sport club
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2020-07-14
Průběh obhajoby
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno doc. Meluzín: Jaký je rozdíl mezi hrozbami a příležitostmi ve SWOT analýze, které máte uvedeny v diplomové práci? odpovězeno Ing. Poláček: Přemýšleli jste o stupňovaném ceníku podle sociálních vrstev? Co si o tom myslíte? odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/192043
Zdrojový dokument
ŠMAHELOVÁ, N. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Kolekce
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV