• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingového mixu

Proposal of Marketing Mix

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.446Mb)
review_125794.html (8.253Kb)
Author
Zugarová, Veronika
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Petyovský, Tomáš
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro společnosti Petyovský & Partners s.r.o. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s marketingem a marketingovým mixem. Analytická část obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, spolu s analýzou současného marketingového mixu společnosti a výstupem je SWOT analýza. Na základě zjištěných údajů a skutečností jsou v poslední části práce představeny konkrétní návrhy pro zlepšení marketingového mixu společnosti.
 
The theme of this master’s thesis is the proposal of a marketing mix for Petyovský & Partners s.r.o. The theoretical part of the thesis contains analyzes of the external and internal environment, together with the analysis of the current marketing mix of the company and the output is the SWOT analysis. Based on the data and facts, the last part of the thesis presents specific proposals for improving the company’s marketing mix.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, imigrační služby, SWOT analýza, propagace, Marketing, marketing mix, immigration services, SWOT analysis, promotion
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-15
Process of defence
Otázky oponenta práce - odpovězeno doc. Vít Chlebovský: Metodika analytické části, proč jste využila analýzu 7S a co je výstupem? - odpovězeno Ing. Josef Veselý: Sled činností procesu angažování pracovníka tzv. z pobočky. - odpovězeno Ing. Markéta Kruntorádová: Hledá firma pracovní pozice ve specifickém oboru? Je brigádnice vhodná osoba na danou pozici marketingové specialistky, resp. je dostatečně kvalifikována? - odpovězeno doc. Vít Novotný: Z čeho vychází celková cena služby? - odpovězeno Mgr. Štěpán Konečný: Co nám přinese propagace prostřednictvím LinkedIn? Je vhodnou alternativou přímé oslovení firem? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192059
Source
ZUGAROVÁ, V. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV