Návrh marketingového mixu
Proposal of Marketing Mix
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Petyovský, TomášGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro společnosti Petyovský & Partners s.r.o. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s marketingem a marketingovým mixem. Analytická část obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, spolu s analýzou současného marketingového mixu společnosti a výstupem je SWOT analýza. Na základě zjištěných údajů a skutečností jsou v poslední části práce představeny konkrétní návrhy pro zlepšení marketingového mixu společnosti. The theme of this master’s thesis is the proposal of a marketing mix for Petyovský & Partners s.r.o. The theoretical part of the thesis contains analyzes of the external and internal environment, together with the analysis of the current marketing mix of the company and the output is the SWOT analysis. Based on the data and facts, the last part of the thesis presents specific proposals for improving the company’s marketing mix.
Keywords
Marketing, marketingový mix, imigrační služby, SWOT analýza, propagace, Marketing, marketing mix, immigration services, SWOT analysis, promotionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-15Process of defence
Otázky oponenta práce - odpovězeno doc. Vít Chlebovský: Metodika analytické části, proč jste využila analýzu 7S a co je výstupem? - odpovězeno Ing. Josef Veselý: Sled činností procesu angažování pracovníka tzv. z pobočky. - odpovězeno Ing. Markéta Kruntorádová: Hledá firma pracovní pozice ve specifickém oboru? Je brigádnice vhodná osoba na danou pozici marketingové specialistky, resp. je dostatečně kvalifikována? - odpovězeno doc. Vít Novotný: Z čeho vychází celková cena služby? - odpovězeno Mgr. Štěpán Konečný: Co nám přinese propagace prostřednictvím LinkedIn? Je vhodnou alternativou přímé oslovení firem? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192059Source
ZUGAROVÁ, V. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]