• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti

Proposal for the Improvement of Marketing Mix in a Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.417Mb)
review_125856.html (7.440Kb)
Author
Novotný, Vojtěch
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Schüller, David
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. První část práce pojednává o teoretických poznatcích z oblasti týkajících se marketingu a vybraných analýz. Druhá část sestává z analýz vnějšího a vnitřního prostředí v dané společnosti. Závěrečná část představuje návrh na zlepšení současné úrovně rozšířeného marketingového mixu, včetně zhodnocení dopadů navrhovaného řešení.
 
The submitted master´s thesis deals with the proposal for the improvement of marketing mix in selected company. First part focuses on theoretical knowledge from the domain of marketing and selected analysis. Second part consists of analysis regarding external and internal environment of the chosen company. Final part suggests improvements of the current state of extended marketing mix, including evaluation of the consequences of the proposed solution.
 
Keywords
rozšířený marketingový mix, produkt, cena, marketingová komunikace, lidé, procesy, extended marketing mix, product, price, marketing communication, people, processes
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-14
Process of defence
Otázka vedoucího - nebyla položena otázka. Otázka oponenta - odpovězeno. Otázky komise doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. - Zdravé menu _definice, odpovědnost vůči klientům v oboru zdravé výživy. Ing. Pavel Mráček, Ph.D. - Na základě čeho jste vytvářel návrhy samotné nabídky? Ing. Karel Doubravský, Ph.D. - SWOT analýza, slabé stránky v diplomové práci. Vysvětlení. Odpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192069
Source
NOVOTNÝ, V. Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV