Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Proposal for the Improvement of Marketing Mix in a Company
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Schüller, DavidGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. První část práce pojednává o teoretických poznatcích z oblasti týkajících se marketingu a vybraných analýz. Druhá část sestává z analýz vnějšího a vnitřního prostředí v dané společnosti. Závěrečná část představuje návrh na zlepšení současné úrovně rozšířeného marketingového mixu, včetně zhodnocení dopadů navrhovaného řešení. The submitted master´s thesis deals with the proposal for the improvement of marketing mix in selected company. First part focuses on theoretical knowledge from the domain of marketing and selected analysis. Second part consists of analysis regarding external and internal environment of the chosen company. Final part suggests improvements of the current state of extended marketing mix, including evaluation of the consequences of the proposed solution.
Keywords
rozšířený marketingový mix, produkt, cena, marketingová komunikace, lidé, procesy, extended marketing mix, product, price, marketing communication, people, processesLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-14Process of defence
Otázka vedoucího - nebyla položena otázka. Otázka oponenta - odpovězeno. Otázky komise doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. - Zdravé menu _definice, odpovědnost vůči klientům v oboru zdravé výživy. Ing. Pavel Mráček, Ph.D. - Na základě čeho jste vytvářel návrhy samotné nabídky? Ing. Karel Doubravský, Ph.D. - SWOT analýza, slabé stránky v diplomové práci. Vysvětlení. Odpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192069Source
NOVOTNÝ, V. Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]