• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová komunikace společnosti

Marketing Communication of a Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.384Mb)
review_126187.html (7.473Kb)
Author
Škodová, Michaela
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Schüller, David
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá používanými formami marketingové komunikace vybrané společnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou zákazníků z vinařského oboru, kde jsou zjištěny možné problémy v této problematice komunikace. Výsledkem této analýzy je výstup v podobě návrhů, které přispějí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
 
This diploma thesis focuses on the forms of communication used by one particular company. Another part of the thesis are the poll results of the group of customers from victiculture branch which shows us potential problems in this matters. The result of this analysis is an output in a form of suggestions which are going to contribute in improvement of marketing communication of this company.
 
Keywords
Komunikace, zákazník, spokojenost, formy komunikace, marketing, Communication, customer, satisfaction, forms of communication, marketing
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-14
Process of defence
Otázky oponenta práce - odpovězeno Ing. Josef Veselý: Pojem distributor a pojem obchodní zástupce, uveďte rozdílnost pojmů. Je přítomna automatizace v podniku? Školení jsou orientovana na jaké oblasti? - odpovězeno Mgr. Štěpán Konečný: Správa sociálních sítí, kdo by měl obsluhovat tyto sítě - interní/externí? Je student adekvátní volba? - odpovězeno doc. Vít Chlebovský: Do jaké míry se zákazník podílí na vývoji produktu, resp. jak se předávají tyto informace firmě a zda vůbec se zákazník podílí na konečném produktu. - odpovězeno Ing. Markéta Kruntorádová: Jaká je současná ekonomická situace firmy? V návrhu spolupráce s VŠ jste uvažovala i např. o stipendiích? Co si mohu představit pod pojmem "získání nových zákazníků"? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192072
Source
ŠKODOVÁ, M. Marketingová komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV