Uplatnění věrenostního programu ve strategii společnosti
The Utilization of Loyalty Program in Company Strategy
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Schüller, DavidGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se věnuje návrhu změn stávajícího věrnostního programu vybrané společnosti. Předmětem diplomové práce je značka Intimissimi se zaměřením na český a slovenský trh. Na základě analýzy současného stavu jsou představeny návrhy změn, jejichž dílčím cílem je zefektivnění stávajícího věrnostního programu a zvýšení spokojenosti zákaznic značky Intimissimi. The diploma thesis deals with the proposal of changes to the loyalty program of a selected company. The subject of the diploma thesis is the Intimissimi brand focused on the Czech and Slovak market. Proposals of changes are based on the analysis of the current state of company. The partial goal is to streamline the existing loyalty program and increase customer satisfaction of the Intimissimi brand.
Keywords
Věrnostní program, marketing, strategický marketing, Intimissimi, Loyalty program, marketing, strategic marketing, IntimissimiLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-14Process of defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. Hodnotila jste situaci i v sesterských společnostech firmy Intimissimy? Zodpovězeno. Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. SWOT analýza, jedná se spíše o SWOT matici, pouze informativní účel. Jedna ze slabých stránek je vysoká fluktuace. Z jaké analýzy vycházíte? Zodpovězeno. Jak uplatňujete věrnostní program ve strategii společnosti? Zodpovězeno. Vyčíslete v Kč přínos věrnostního programu. Zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192073Source
POSPÍŠILOVÁ, K. Uplatnění věrenostního programu ve strategii společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]