• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uplatnění věrenostního programu ve strategii společnosti

The Utilization of Loyalty Program in Company Strategy

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.164Mb)
review_126189.html (9.718Kb)
Author
Pospíšilová, Kateřina
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Schüller, David
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se věnuje návrhu změn stávajícího věrnostního programu vybrané společnosti. Předmětem diplomové práce je značka Intimissimi se zaměřením na český a slovenský trh. Na základě analýzy současného stavu jsou představeny návrhy změn, jejichž dílčím cílem je zefektivnění stávajícího věrnostního programu a zvýšení spokojenosti zákaznic značky Intimissimi.
 
The diploma thesis deals with the proposal of changes to the loyalty program of a selected company. The subject of the diploma thesis is the Intimissimi brand focused on the Czech and Slovak market. Proposals of changes are based on the analysis of the current state of company. The partial goal is to streamline the existing loyalty program and increase customer satisfaction of the Intimissimi brand.
 
Keywords
Věrnostní program, marketing, strategický marketing, Intimissimi, Loyalty program, marketing, strategic marketing, Intimissimi
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-14
Process of defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. Hodnotila jste situaci i v sesterských společnostech firmy Intimissimy? Zodpovězeno. Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. SWOT analýza, jedná se spíše o SWOT matici, pouze informativní účel. Jedna ze slabých stránek je vysoká fluktuace. Z jaké analýzy vycházíte? Zodpovězeno. Jak uplatňujete věrnostní program ve strategii společnosti? Zodpovězeno. Vyčíslete v Kč přínos věrnostního programu. Zodpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192073
Source
POSPÍŠILOVÁ, K. Uplatnění věrenostního programu ve strategii společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV