Marketingový mix společnosti
Marketing mix of company
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Špirková, MarieGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti PIKANT. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu. Master’s thesis focuses on the marketing mix of PIKANT. The theoretical part describes important terms from marketing and selected analysis. The analytical part contains analyzes of external and internal environment and current marketing mixes of the company. Based on the findings, possible suggestions for improving the marketing mix are presented.
Keywords
Marketing, marketingový mix, produkt, cena, místo, propagace, SWOT analýza, Marketing, marketing mix, product, price, place, promotion, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen)Date of defence
2020-07-14Process of defence
Otázky oponenta - odpovězeno Otázky členů komise: doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc - Na základě jakých kriterií jste dospěl k závěru, že není potřeba realizovat změny v oblasti produktu a ceny v rámci marketingového mixu - odpovězeno Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc - Analyzoval jste možnosti vyhodnocení vašich návrhů z pohledu efektivity? Jak se dala tato efektivita vyhodnotit? - odpovězeno Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. - Jak byly analyzovány časy vytížení a prostojů nákl. automobilu - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192075Source
ŠUMBERA, P. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]