• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix společnosti

Marketing mix of company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.982Mb)
review_126202.html (8.873Kb)
Author
Šumbera, Petr
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Špirková, Marie
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti PIKANT. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
 
Master’s thesis focuses on the marketing mix of PIKANT. The theoretical part describes important terms from marketing and selected analysis. The analytical part contains analyzes of external and internal environment and current marketing mixes of the company. Based on the findings, possible suggestions for improving the marketing mix are presented.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, produkt, cena, místo, propagace, SWOT analýza, Marketing, marketing mix, product, price, place, promotion, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen)
Date of defence
2020-07-14
Process of defence
Otázky oponenta - odpovězeno Otázky členů komise: doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc - Na základě jakých kriterií jste dospěl k závěru, že není potřeba realizovat změny v oblasti produktu a ceny v rámci marketingového mixu - odpovězeno Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc - Analyzoval jste možnosti vyhodnocení vašich návrhů z pohledu efektivity? Jak se dala tato efektivita vyhodnotit? - odpovězeno Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. - Jak byly analyzovány časy vytížení a prostojů nákl. automobilu - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192075
Source
ŠUMBERA, P. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV