Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Proposal of Communication Mix in the Selected Company
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Erlebach, Ing, JiříGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této diplomové práce je návrh komunikačního mixu pro vybraný podnik BM Holding s.r.o., která se zabývá dovozem a distribucí cukrovinek a potravin převážně na území České a Slovenské republiky. V diplomové práci lze nalézt podrobnou analýza současného stavu komunikačního mixu, stanovení možných nedostatků a sestavení návrhu nového komunikačního mixu. Navržený komunikační mix by měl podniku zajistit lepší postavení na trhu a přilákat nové zákazníky. Teoretická část této práce, je zaměřená na základní pojmy marketingového prostředí, marketingového mixu a komunikace. The subject of this thesis is a proposal of a communication mix for a selected company BM Holding s.r.o. In the thesis it can be found a detailed analysis of the current state of the communication mix, the determination of possible deficiencies and the design of a new communication mix. The proposed communication mix should ensure a better market position for the company and attract new customers. The theoretical part of this thesis is focused on the basic concepts of marketing environment, marketing mix and communication.
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, Marketing, marketing communication, communication mixLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-15Process of defence
otázky oponenta - zodpovězeno otázky vedoucího - zodpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA Psala jste o velkoobchodu, ale dotazník vyplňovali koncoví zákazníci. Prosím, vysvětlete. Zodpovězeno. Co pro Vás bylo nejdůležitější zjištění v rámci dotazníkového šetření? Zodpovězeno. Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Zohlednila jste v návrzích na změnu náklady obětované příležitosti? Kolik by činily? Zodpovězeno. Kdo bude změnu ve firmě implementovat? Zodpovězeno. Proč máte v návrzích školení zaměstnanců na prvním místě? Zodpovězeno. doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. Co si slibujete od sociální stránky Facebook? Jaké je Vaše mínění o fungování Facebook na B2B trhu? Zodpovězeno. Která stránka na Facebook je vzorem pro firmu? Částečně zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192098Source
ZIMINOVÁ, M. Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]