• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na úpravu prvků marketingového mixu

Proposal for change of marketing mix elements

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.365Mb)
review_127613.html (9.691Kb)
Author
Pajkrtová, Jana
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Kaňovská, Lucie
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce pojednává o nově zavedené firmě, jejíž majitel vynalezl nový produkt na slackline. V teoretické části budou objasněny různé pojmy, jako například marketing, marketingový mix a jeho dílčí prvky. Dále bude popsána metodika marketingového výzkumu. V praktické části této diplomové práce bude popsána firma a bude provedena analýza vnějšího prostředí a analýza konkurence, dále analýza prvků marketingového mixu a marketingový výzkum na potenciálních zákaznících, na které firma cílí. Na základě předchozích analýz a výzkumu a jejich výsledků budou formovány návrhy na opatření ke zkvalitnění marketingového mixu podniku.
 
This diploma thesis is about a newly established company whose owner invented a new product for slackline. In the theoretical part will be explained various terms such as marketing, marketing mix and its sub-elements. Further, the methodology of marketing research will be described. The practical part of this thesis will describe the company and will analyze the external environment and the analysis of competition, analysis of marketing mix elements and marketing research on potential customers to which the company targets. Based on previous analyzes and research will be the proposals for improvement of the marketing mix of the company formed.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, PESTEL analýza, nový produkt, marketing, marketing mix, PESTEL analysis, new product
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)
Date of defence
2020-07-14
Process of defence
otázka vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Videcká - Říkala jste, že kvalita produktu je testována. Vzniká z toho nějaký certifikát? - zodpovězeno Ing. Videcká - Kdy přesně jste vydefinovala ten moment, že procesy by se měly zlepšovat? - zodpovězeno doc. Putnová - Produkt je rozdílný pro vrcholové sportovce i rekreační užití? Existují různé typy? -zodpovězeno doc. Putnová - Vy se specializujete na vrcholové sportovce? - zodpovězeno prof. Koráb - Z hlediska materiálu, z čeho je produkt vyroben? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192124
Source
PAJKRTOVÁ, J. Návrh na úpravu prvků marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV