Návrh na úpravu prvků marketingového mixu
Proposal for change of marketing mix elements
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Kaňovská, LucieGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce pojednává o nově zavedené firmě, jejíž majitel vynalezl nový produkt na slackline. V teoretické části budou objasněny různé pojmy, jako například marketing, marketingový mix a jeho dílčí prvky. Dále bude popsána metodika marketingového výzkumu. V praktické části této diplomové práce bude popsána firma a bude provedena analýza vnějšího prostředí a analýza konkurence, dále analýza prvků marketingového mixu a marketingový výzkum na potenciálních zákaznících, na které firma cílí. Na základě předchozích analýz a výzkumu a jejich výsledků budou formovány návrhy na opatření ke zkvalitnění marketingového mixu podniku. This diploma thesis is about a newly established company whose owner invented a new product for slackline. In the theoretical part will be explained various terms such as marketing, marketing mix and its sub-elements. Further, the methodology of marketing research will be described. The practical part of this thesis will describe the company and will analyze the external environment and the analysis of competition, analysis of marketing mix elements and marketing research on potential customers to which the company targets. Based on previous analyzes and research will be the proposals for improvement of the marketing mix of the company formed.
Keywords
marketing, marketingový mix, PESTEL analýza, nový produkt, marketing, marketing mix, PESTEL analysis, new productLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)Date of defence
2020-07-14Process of defence
otázka vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Videcká - Říkala jste, že kvalita produktu je testována. Vzniká z toho nějaký certifikát? - zodpovězeno Ing. Videcká - Kdy přesně jste vydefinovala ten moment, že procesy by se měly zlepšovat? - zodpovězeno doc. Putnová - Produkt je rozdílný pro vrcholové sportovce i rekreační užití? Existují různé typy? -zodpovězeno doc. Putnová - Vy se specializujete na vrcholové sportovce? - zodpovězeno prof. Koráb - Z hlediska materiálu, z čeho je produkt vyroben? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192124Source
PAJKRTOVÁ, J. Návrh na úpravu prvků marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]