Show simple item record

Proposal of Communication Campaign for the Famous Czech Ice-hockey Club

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorBureš, Michalcs
dc.date.accessioned2020-07-16T12:59:50Z
dc.date.available2020-07-16T12:59:50Z
dc.date.created2020cs
dc.identifier.citationBUREŠ, M. Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.cs
dc.identifier.other127666cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/192127
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, což dává základy pro následné osobní dotazování návštěvníků vybraného utkání a zejména kvantitativní dotazníkové šetření zjišťující postoje fanoušků k marketingové komunikaci klubu. Výstupem práce je konkrétní návrh komunikační kampaně pro vybraný hokejový klub na následující sezónu.cs
dc.description.abstractThis master thesis analyzes the sport marketing practices of a successful ice-hockey club in the Czech Republic. After the theoretical definition of the terms, the thesis discusses the surrounding environment of the selected club and evaluates existing marketing activities. That creates a foundation for the following in-person interviews with visitors of the selected match and mainly for a quantitative survey researching fans' opinions on the marketing communications of the club. The output of the thesis is a proposed club’s communication campaign for the upcoming season.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjecthokejcs
dc.subjecthokejový klubcs
dc.subjectfanoušcics
dc.subjectHC Dukla Jihlavacs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication campaignen
dc.subjectsport marketingen
dc.subjecthockeyen
dc.subjectice-hockey cluben
dc.subjectfansen
dc.subjectHC Dukla Jihlavaen
dc.titleNávrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klubcs
dc.title.alternativeProposal of Communication Campaign for the Famous Czech Ice-hockey Cluben
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2020-07-13cs
dcterms.modified2020-07-15-13:45:16cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid127666en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.07.16 14:59:50en
sync.item.modts2020.07.16 08:18:05en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeŠturma, Pavelcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázka vedoucího - odpovězeno. Otázka oponenta - odpovězeno. Otázky komise: Ing. Karel Doubravský, Ph.D. - Vyjednávací síla zákazníka - jak jste došel k odhadům v tabulce na str. 40, které jsou uvedeny v diplomové práci? Dotaz ohledně průměrné mzdy a výpočtu. Odpovězeno.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record