• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strategický rozvoj značky

Strategic Brand Management

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.689Mb)
review_127773.html (11.52Kb)
Author
Beran, Jaromír
Advisor
Zich, Robert
Referee
Mráček, Pavel
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve je analyzována společnost, samotná značka Goled a její postavení vůči zákazníkům a konkurenci. Práce využívá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy vhodného budování a rozvoje značky Goled.
 
The diploma thesis deals with proposals for the development and building of a brand at the retail company Goled, which deals with the online sale of LED lighting. The thesis identifies suitable theoretical concepts for brand development. First is analyzed the company, the Goled brand itself and then its position to customers and competitor. The work mainly uses the experience of existing customers of the brand, which it then uses to design appropriate building and development of the Goled brand.
 
Keywords
Značka, budování značky, identita značky, vnímání značky, konkurence, strategické řízení značky., Brand, brand building, brand identity, brand perception, competition, strategic brand mananagement.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-10
Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Otázky komise: Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS.: - Jakou verzi platební brány byste vybral, jaké z toho plynou náklady? - odpovězeno - Jaká je vytíženost stávajících zaměstnanců? - odpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský CSc., MBA: - Jaká je typická výše objednávky? - odpovězeno - Pracoval jste s frekvencí nákupu v rámci analýzy dat? - odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D.: - Jaká je přínosová stránka návrhu? - částečně odpovězeno - Domnívám se správně, že je navhrovaný koncept založen na stakeholderském přístupu? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192136
Source
BERAN, J. Strategický rozvoj značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Rozvoj značky v pojišťovně 

    Taťáková, Zuzana
    Předložená diplomová práce je zaměřená na použití konceptů a strategie značky sloužící k rozvoji značky Pojišťovny České Spořitelny a.s.., Vienna Insurance Group. Základem jsou teorie marketingových guru Ko Floora, Kapferera, ...
  • Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry 

    Šoukal, Michal
    Diplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly ...
  • Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness 

    Tesařová, Mariana
    Předložená diplomová práce je zaměřena na aplikaci konceptů značky sloužící k rozvoji konkurenceschopnosti produktu instituce vysokoškolského vzdělávání, konkrétně studijního oboru “Entrepreneurship and Small Business ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV