Strategický rozvoj značky
Strategic Brand Management
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve je analyzována společnost, samotná značka Goled a její postavení vůči zákazníkům a konkurenci. Práce využívá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy vhodného budování a rozvoje značky Goled. The diploma thesis deals with proposals for the development and building of a brand at the retail company Goled, which deals with the online sale of LED lighting. The thesis identifies suitable theoretical concepts for brand development. First is analyzed the company, the Goled brand itself and then its position to customers and competitor. The work mainly uses the experience of existing customers of the brand, which it then uses to design appropriate building and development of the Goled brand.
Keywords
Značka, budování značky, identita značky, vnímání značky, konkurence, strategické řízení značky., Brand, brand building, brand identity, brand perception, competition, strategic brand mananagement.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-10Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Otázky komise: Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS.: - Jakou verzi platební brány byste vybral, jaké z toho plynou náklady? - odpovězeno - Jaká je vytíženost stávajících zaměstnanců? - odpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský CSc., MBA: - Jaká je typická výše objednávky? - odpovězeno - Pracoval jste s frekvencí nákupu v rámci analýzy dat? - odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D.: - Jaká je přínosová stránka návrhu? - částečně odpovězeno - Domnívám se správně, že je navhrovaný koncept založen na stakeholderském přístupu? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192136Source
BERAN, J. Strategický rozvoj značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Rozvoj značky v pojišťovně
Taťáková, ZuzanaPředložená diplomová práce je zaměřená na použití konceptů a strategie značky sloužící k rozvoji značky Pojišťovny České Spořitelny a.s.., Vienna Insurance Group. Základem jsou teorie marketingových guru Ko Floora, Kapferera, ... -
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, MichalDiplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly ... -
Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness
Tesařová, MarianaPředložená diplomová práce je zaměřena na aplikaci konceptů značky sloužící k rozvoji konkurenceschopnosti produktu instituce vysokoškolského vzdělávání, konkrétně studijního oboru “Entrepreneurship and Small Business ...