Strategické řízení rozvoje podniku
Strategic Management of Company Development
Author
Advisor
Zich, RobertReferee
Máchová, NicoleGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením rozvoje vybraného podniku. Hlavním cílem práce je návrh business strategie a její implementace prostřednictví marketingových komunikačních nástrojů na trhu služeb. Cílem teoretické části je definovat pojmy týkající se dané problematiky, které dále poslouží v analytické i návrhové části práce. Cílem analytické části je stanovit potenciál podniku a zajistit východiska pro návrhy práce. Poslední část diplomové práce se zabývá samotným návrhem strategie, která bude podniku sloužit po dobu tří let. Pro zpracování bylo využito interních dokumentů i rozhovoru s majitelem podniku a veřejně dostupných zdrojů. This diploma thesis deals with the strategic management of a chosen company. The main objective is to propose a business strategy and its implementation using marketing communication tools in the services market. The goal of the theoretical part is to define terms related to these issues, which are going to be used in further parts of analysis and proposals. The goal of the analytic part is to determine a potential of the company and to provide foundation for the proposal. The ultimate part deals with the strategy proposal, which is going to serve the company for three years. Internal documents, an interview with the owner of the company, and public sources were used to create this diploma thesis.
Keywords
business strategie, trh, komunikační mix, konkurence, business strategy, market, communication mix, competitionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-14Process of defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Jak se nová strategie liší od původní? Zodpovězeno. Nejvyšší strategie zahruje získávání konstantních dividend majitelů. Tato strategie se překlopila do marketingové strategie, a ta do obchodního modelu, je to správně? Na čem závisí obchodní strategie? Zodpovězeno. Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. V návaznosti na rizika, kolik jich bylo celkově identifikováno? Zodpovězeno. Riziko - nezkušený marketér - tato pozice však doposud neexistuje ve firmě? Vysvětlete. Zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192138Source
MENZLOVÁ, T. Strategické řízení rozvoje podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]