Návrh marketingové strategie
Marketing Strategy Proposal
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Linhartová, BabetaGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje na současnou marketingovou strategii profesionálního hokejového klubu HC Vítkovice Ridera s cílem navrhnout změny v marketingové strategii, které by mohl klub využívat v nadcházející sezoně. Na základě teoretických poznatků je vypracovaná situační analýza, která vyhodnocuje nynější stav. Tato analýza je poté podpořena dotazníkovým šetřením. Závěrečná část práce je zaměřena na doporučení pro klub. The thesis focuses on the current marketing strategy of the professional hockey club HC Vítkovice Ridera with the aim of proposing changes in the marketing strategy that the club could use in the coming season. Based on theoretical knowledge, a situation analysis is developed, which evaluates the current state. This analysis is then supported by a questionnaire survey. The final part of the work is focused on recommendations for the club.
Keywords
Marketing, sportovní marketing, marketingový mix, komunikační mix, hokejový tým, HC Vítkovice Ridera, fanoušek, Marketing, sport marketing, marketing mix, communication mix, hockey team, HC Vítkovice Ridera, fanLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-13Process of defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS.: Dotaz ohledně provedeného výzkumu: Proč jste vyřadila 63 respondentů z hodnocení výzkumu? Zodpovězeno Proč jsou ceny za vstupenky takto nastaveny? Který faktor stanovuje cenu za lístek? Zodpovězeno Zajímala jste se o sponzoring a jeho významem pro klub? Zodpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D.: Co znamená ve SWOT matici absence strategie? Zodpovězeno. Celkové náklady vs. celkové přínosy? Práce postrádá rozpočet nákladů, stanovte, jaká je odhadem jejich výše. Částečně zodpovězeno. doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.: Jak se od sebe liší cílové skupiny? Zodpovězeno Pracují kluby s myšlenkou, že jsou návštěvníky i rodiny s dětmi? ZodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192140Source
KREJČÍČKOVÁ, L. Návrh marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...