• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing Mix of the Selected Company

Thumbnail
View/Open
review_126155.html (6.640Kb)
final-thesis.pdf (1.325Mb)
Author
Vozák, Tomáš
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Domanižová, Petra
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Na základě provedených analýz budou navrhnuta vlastní doporučení na jeho zlepšení. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první jsou uvedeny teoretické poznatky, které jsou použity při následné analýze současného stavu v podniku. Třetí část je zaměřena na vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu společnosti.
 
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the marketing mix of a selected company. Based on the performed analyzes, own recommendations for its improvement will be proposed. The thesis is divided into three main chapters. The first presents theoretical knowledge that is used in the subsequent analysis of the current state of the company. The third part is focused on own proposals leading to the improvement of the company's marketing mix.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagace, SWOT analýza, Marketing, marketing mix, product, price, distribution, promotion, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-16
Process of defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno Ing. Tomáš Heralecký: Kalkulace přímých (materiálových) nákladů na výrobu např. skleněných figurek jsou nulové. Vysvětlete. Proč je cílová skupina nad 15 let? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192409
Source
VOZÁK, T. Marketingový mix vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [341]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV