• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hra s agenty na bázi umělé inteligence

Game with Non-Player Characters

Thumbnail
View/Open
Posudek-Oponent prace-23192_o.pdf (88.31Kb)
Posudek-Vedouci prace-23192_v.pdf (85.11Kb)
final-thesis.pdf (2.518Mb)
review_129345.html (1.442Kb)
Author
Tomečko, Lukáš
Advisor
Janoušek, Vladimír
Referee
Peringer, Petr
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cieľom práce je navrhnúť a implementovať 2D akčnú počítačovú hru so strategickými prvkami, v ktorej sa hrá proti inteligentným agentom. Návrh architektúry vychádza z rokmi overených techník a vzorov. Hra je písaná v jazyku C++, na grafickú stránku a vstupy sa využíva knižnica SFML, na simuláciu kolízií knižnica Box2D. Umelá inteligencia je založená na kombinácii štandardných prístupov používaných v hernom priemysle. Výsledná hra a inteligencia agentov je testovaná a zhodnotená hráčmi a metrikami.
 
The goal of this project is to create a 2D action strategy videogame, featuring intelligent enemies. The architecture design is based on techniques and patterns used in game industry. Game is written in C++, SFML library is used for graphics and inputs, Box2D library takes care of physics. Enemies' artificial intelligence applies standard algorithms used in videogame industry. Human players and metrics are used for evaluation of final game and enemies' intelligence.
 
Keywords
hra, engine, umělá inteligence, SFML, Box2D, game, engine, artificial intelligence, SFML, Box2D
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Inteligentní systémy
Composition of Committee
doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lukáš Burget, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Michal Hradiš, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rozman, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-14
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: Proč jste pro dokumentaci návrhu nepoužil digram tříd? Jak dlouho jste tvořil diagram tříd prezentovaný na obhajobě? Jak souvisí s vaši hrou pojem dialog? Jak v práci používáte agenty? Jaký je nejinteligentnější prvek vaši hry? Používáte nějaké algoritmy z umělé inteligence? Obsahuje vaše řešení plánování cesty pro lodě? Proč jste si všechno v rámci implementace práce dělal sám? Probíhá nějaká komunikace mezi agenty ve vaší implementaci?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192525
Source
TOMEČKO, L. Hra s agenty na bázi umělé inteligence [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2020.
Collections
  • 2020 [134]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV