Návrh zlepšení marketingového mixu v oblasti elektronických zabezpečovacích systémů
Proposal of improvement of marketing mix in the field of electronic security systems
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Kaňovská, LucieGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor jednotlivých součástí marketingového mixu firmy Marek elektronické zabezpečovací systémy. Práce je rozložena do tří hlavních částí. V první části je uvedena teorie související s touto problematikou. V analytické části je rozebrána společnost, a to hlavně její současný stav a vyhodnocení. Poslední část se věnuje vlastním návrhům, které by měly vést ke zlepšení některých elementů marketingového mixu. This bachelor's thesis deals with an analysis of individual components of the marketing mix of the company Marek Electronic Security Systems. The thesis is divided into three main parts. The first part presents the theory related to this issue. The analytical part analyzes the company, especially its current state and evaluation. The last part deals with my personal proposals, which should lead to an improvement of some elements of the marketing mix.
Keywords
marketing, marketingový mix, cena, produkt, distribuce, propagace, marketing, marketing mix, price, product, distribution, promotionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Josef Veselý, CSc. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-17Process of defence
Otázka vedoucího - odpovězeno. Otázka oponenta - odpovězeno. Otázky komise prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - Rodinné firmy. Jak byly přijaty návrhy majitelem firmy? Ing. Josef Veselý, CSc. - Na jakém trhu operuje uvedená firma? Jedná se o komplexní dodávky zabezpečovacího systému? Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. - Bude reklama na sociální síti Facebook opravdu zadarmo? Odpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192546Source
MARKOVÁ, A. Návrh zlepšení marketingového mixu v oblasti elektronických zabezpečovacích systémů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [340]