• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh zlepšení marketingového mixu v oblasti elektronických zabezpečovacích systémů

Proposal of improvement of marketing mix in the field of electronic security systems

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.665Mb)
review_127527.html (9.254Kb)
Author
Marková, Adéla
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Kaňovská, Lucie
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor jednotlivých součástí marketingového mixu firmy Marek elektronické zabezpečovací systémy. Práce je rozložena do tří hlavních částí. V první části je uvedena teorie související s touto problematikou. V analytické části je rozebrána společnost, a to hlavně její současný stav a vyhodnocení. Poslední část se věnuje vlastním návrhům, které by měly vést ke zlepšení některých elementů marketingového mixu.
 
This bachelor's thesis deals with an analysis of individual components of the marketing mix of the company Marek Electronic Security Systems. The thesis is divided into three main parts. The first part presents the theory related to this issue. The analytical part analyzes the company, especially its current state and evaluation. The last part deals with my personal proposals, which should lead to an improvement of some elements of the marketing mix.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, cena, produkt, distribuce, propagace, marketing, marketing mix, price, product, distribution, promotion
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Josef Veselý, CSc. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-17
Process of defence
Otázka vedoucího - odpovězeno. Otázka oponenta - odpovězeno. Otázky komise prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - Rodinné firmy. Jak byly přijaty návrhy majitelem firmy? Ing. Josef Veselý, CSc. - Na jakém trhu operuje uvedená firma? Jedná se o komplexní dodávky zabezpečovacího systému? Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. - Bude reklama na sociální síti Facebook opravdu zadarmo? Odpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192546
Source
MARKOVÁ, A. Návrh zlepšení marketingového mixu v oblasti elektronických zabezpečovacích systémů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [340]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV