• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový výzkum

Marketing Research

Thumbnail
View/Open
review_125723.html (6.859Kb)
final-thesis.pdf (3.127Mb)
Author
Vidlička, Václav
Advisor
Schüller, David
Referee
Chlebovský, Vít
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na nedostatky v používání marketingových nástrojů a reklamních komunikačních kanálů v oblasti poskytování služeb. Práce blíže specifikuje problematiku využití marketingových nástrojů v dané oblasti a obsahuje konstruktivní návrh řešení problémů a tím zvýšení poptávky po dané službě, právě díky odstranění výše uvedených nedostatků.
 
Bachelor thesis is focused on shortcomings in using of marketing tools and advertising communication channels in the case of service proposing. Thesis closly specifies an issue of using of marketing tools in specific area of service proposals and also giving constructive feedback how to solve these problematics and by eliminating them also caused rise of the demand.
 
Keywords
Marketing, Marketingový výzkum, Služby, Nástroje, Reklama, Komunikace, Propagace, Marketing, Marketing research, Services, Tools, Advertising, Communication, Promotion
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-20
Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Milichovský: V rámci analýzy ekonomického prostředí uvádíte ceny na brněnském prostředí. Na jaký region cílíte? odpovězeno Ing. Milichovský: Jaká je cena nemovitostí na Ostravsku? odpovězeno Ing. Milichovský: Jaké parametry vstupují do metody FMEA a výpočtu rizikového čísla RPN? odpovězeno Ing. Milichovský: Na jaké škále se pohybuje hodnota rizikového čísla RPN? částečně odpovězeno Ing. Bumberová: Bylo dotazníkové šetření nastaveno stejně pro všechny zmíněné skupiny? Ing. Bumberová: Máte uvedeno, že výběr komunikačních kanálů závisí na pohlaví, jak je to myšlené? odpovězeno doc. Zich: Co si představuje pod pojmem digitální domácnost? částečně odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192710
Source
VIDLIČKA, V. Marketingový výzkum [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [341]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV