Marketingový výzkum
Marketing Research
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Chlebovský, VítGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zaměřuje na nedostatky v používání marketingových nástrojů a reklamních komunikačních kanálů v oblasti poskytování služeb. Práce blíže specifikuje problematiku využití marketingových nástrojů v dané oblasti a obsahuje konstruktivní návrh řešení problémů a tím zvýšení poptávky po dané službě, právě díky odstranění výše uvedených nedostatků. Bachelor thesis is focused on shortcomings in using of marketing tools and advertising communication channels in the case of service proposing. Thesis closly specifies an issue of using of marketing tools in specific area of service proposals and also giving constructive feedback how to solve these problematics and by eliminating them also caused rise of the demand.
Keywords
Marketing, Marketingový výzkum, Služby, Nástroje, Reklama, Komunikace, Propagace, Marketing, Marketing research, Services, Tools, Advertising, Communication, PromotionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-20Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Milichovský: V rámci analýzy ekonomického prostředí uvádíte ceny na brněnském prostředí. Na jaký region cílíte? odpovězeno Ing. Milichovský: Jaká je cena nemovitostí na Ostravsku? odpovězeno Ing. Milichovský: Jaké parametry vstupují do metody FMEA a výpočtu rizikového čísla RPN? odpovězeno Ing. Milichovský: Na jaké škále se pohybuje hodnota rizikového čísla RPN? částečně odpovězeno Ing. Bumberová: Bylo dotazníkové šetření nastaveno stejně pro všechny zmíněné skupiny? Ing. Bumberová: Máte uvedeno, že výběr komunikačních kanálů závisí na pohlaví, jak je to myšlené? odpovězeno doc. Zich: Co si představuje pod pojmem digitální domácnost? částečně odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192710Source
VIDLIČKA, V. Marketingový výzkum [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [341]