Odlišnosti v chování cílových skupin zákazníků a jejich zohlednění v marketingové komunikaci
Differences in behavior of target groups of customers and their consideration in marketing communication
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Milichovský, FrantišekGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou rôznorodosti a odlišnosti správania zákazníkov na slovenskom a českom trhu a aplikuje teoretické poznatky na konkrétnu automobilovú spoločnosť. Na základe výskumnej metódy, a to vopred naplánovaného interview, analýzy demografického zloženia obyvateľstva a rozboru marketingového mixu, boli vyvodené závery, rozdiely charakteristických vlastností zákazníkov a odlišnosti v konkrétnych nástrojoch marketingovej komunikácie. This bachelor thesis deals with the problem of diversity and differences of the customers‘ behaviour on Slovak and Czech market and applies theoretical knowledge on a specific automotive company. Based on research method, such as interview planned in advance, analysis of demografic structure of population and marketing mix, conclusions, differences in customer characteristics and in specific tools of marketing communication were deduced.
Keywords
marketing, marketingová komunikácia, chovanie zákazníka, marketing, marketing communication, customer behaviorLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Josef Veselý, CSc. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-20Process of defence
Ph.D. Mráček - Lze uplatnit Váš výstup i v jiných odvětvích? - Odpovězeno Myslíte si, že následky pandemie můžou změnit chování potenciálních zákazníků? - Odpovězeno Jaká je možnost implementace v jiných odvětvích? - Odpovězeno Ph.D. Poláček - Jakým způsobem lze zlepšit marketing společnosti Škoda? - Odpovězeno Ph.D. Kaňovská - Kde je největší rozdíl v marketingu Škody? - Odpovězeno Prof. Jurová - Jakou formou se přenášejí informace z výroby a servisu do oddělení marketingu? - OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/192717Source
TRNKOVÁ, K. Odlišnosti v chování cílových skupin zákazníků a jejich zohlednění v marketingové komunikaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [341]