Rozvoj elektronického obchodu s využitím datové analýzy
Development of E-commerce via Data Analysis
Abstract
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na využití poznatků z dat elektronického obchodu pro ověření marketingové intuice v rámci rozvoje elektronického obchodu, efektivnější nastavení reklamních kampaní a opatření, která povedou k pozitivnímu vnímání značky cílovou skupinou. This bachelor thesis primarily focuses on the use of information gained via data analysis to verify marketing intuition under e-commerce development strategy and paid promotion setup, that will lead to brand's positive perceiving by targeted customer group.
Keywords
elektronické obchodování, business intelligence, analýza dat, propagace, reklama, e-commerce, business intelligence, data analysis, promotion, advertisingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Mgr. Martina Bobalová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-30Process of defence
Otázky vedoucího práce - Odpovězeno Otázky oponenta práce - Odpovězeno doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc Vysvětlete mírný nesoulad v cíli práce definovaném v zadání BP a cílem práce uvedeném na straně 12. OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/193594Source
ŽUPKA, P. Rozvoj elektronického obchodu s využitím datové analýzy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [341]