• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Ústav soudního inženýrství
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Ústav soudního inženýrství
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu

Marketing Communication of a Company Operating in the Real Estate Market

Thumbnail
View/Open
Posudek-Vedouci prace-Rosecka posudek vedouciho.pdf (721.0Kb)
final-thesis.pdf (2.096Mb)
review_123667.html (9.107Kb)
Author
Rosecká, Petra
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Hladká, Lucie
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti působící na realitním trhu. Obsahuje teoretické vymezení nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu a realitního trhu, je zde rozebrán současný stav zkoumaného subjektu za pomoci analýz marketingových aktivit a provedení marketingového průzkumu. Na základě toho jsou stanoveny návrhy vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace subjektu. V analýze výsledků jsou tyto návrhy zhodnoceny.
 
This thesis is focused on the marketing communication of a company operating at the real estate market. It contains a theoretical definition of the most important terms of marketing and the real estate market. There are described current situation of researched company using marketing activities and marketing research. There are proposals to improve the marketing communication of the entity. These proposals are evaluate at chapter analysis of results.
 
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, propagace, realitní kancelář, Marketing, marketing communication, promotion, real estate agency
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Leonard Hobst, CSc. (předseda) doc. Ing.arch. PhDr. Karel Schmeidler, CSc. (místopředseda) doc. Ing. et Ing. Martin Cupal, Ph.D. et Ph.D. (člen) Ing. Josef Čech, Ph.D. (člen) Ing. Petr Doležal (člen)
Date of defence
2020-11-04
Process of defence
Diplomantka seznámila státní zkušební komisi se svou závěrečnou prací, na téma: Marketingová komunikace realitní společnosti působící na realitním trhu. Závěrečnou práci obhajovala jasně a srozumitelně. Z jejího přednesu bylo patrné, že k řešeným úkolům přistupovala velmi zodpovědně. Na otázky komise odpověděla pohotově. Rovněž na doplňkové otázky od vedoucího závěrečné práce a oponentky odpověděla správně. Státní zkušební komise závěrem konstatovala, že diplomantka svou závěrečnou práci obhájila.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/195599
Source
ROSECKÁ, P. Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2020.
Collections
  • 2020 [75]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV