Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu
Marketing Communication of a Company Operating in the Real Estate Market

Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Hladká, LucieGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti působící na realitním trhu. Obsahuje teoretické vymezení nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu a realitního trhu, je zde rozebrán současný stav zkoumaného subjektu za pomoci analýz marketingových aktivit a provedení marketingového průzkumu. Na základě toho jsou stanoveny návrhy vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace subjektu. V analýze výsledků jsou tyto návrhy zhodnoceny. This thesis is focused on the marketing communication of a company operating at the real estate market. It contains a theoretical definition of the most important terms of marketing and the real estate market. There are described current situation of researched company using marketing activities and marketing research. There are proposals to improve the marketing communication of the entity. These proposals are evaluate at chapter analysis of results.
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, propagace, realitní kancelář, Marketing, marketing communication, promotion, real estate agencyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Leonard Hobst, CSc. (předseda) doc. Ing.arch. PhDr. Karel Schmeidler, CSc. (místopředseda) doc. Ing. et Ing. Martin Cupal, Ph.D. et Ph.D. (člen) Ing. Josef Čech, Ph.D. (člen) Ing. Petr Doležal (člen)Date of defence
2020-11-04Process of defence
Diplomantka seznámila státní zkušební komisi se svou závěrečnou prací, na téma: Marketingová komunikace realitní společnosti působící na realitním trhu. Závěrečnou práci obhajovala jasně a srozumitelně. Z jejího přednesu bylo patrné, že k řešeným úkolům přistupovala velmi zodpovědně. Na otázky komise odpověděla pohotově. Rovněž na doplňkové otázky od vedoucího závěrečné práce a oponentky odpověděla správně. Státní zkušební komise závěrem konstatovala, že diplomantka svou závěrečnou práci obhájila.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/195599Source
ROSECKÁ, P. Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2020.Collections
- 2020 [75]