• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Přemostění přehrady

Bridging reservoir

Thumbnail
View/Open
Posudek-Oponent prace-55710.pdf (2.705Mb)
Posudek-Vedouci prace-55709.pdf (98.22Kb)
appendix-1.zip (27.95Mb)
final-thesis.pdf (826.9Kb)
review_134231.html (1.395Kb)
Author
Kučerka, Ján
Advisor
Koláček, Jan
Referee
Sliwka, Pavel
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes přehradu. Byly zpracovány 2 varianty přemostění. Vybraná varianta je spojitý nosník o třech polích. Příčný řez je tvořen komorovým průřezem s proměnnou výškou. Konstrukce má celkovou délku 156,8 m a je budována pomocí technologie letmé betonáže. Most je navržen a posouzen podle mezních stavů na dočasné a trvalé návrhové situace. Součástí práce je statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
 
The diploma thesis deals with the design of the supporting structure of a road bridge over a reservoir. Two variants of bridging were processed. The selected variant is a three span continuous beam. It is made of box girder cross section with a variable height. The structure has a total length of 156,8 m and is built using balanced cantilever method. The bridge is designed and assessed according to the limit states for temporary and permanent design situations. Structural analysis, drawing documentation and visualization of the bridge is part of the work.
 
Keywords
silniční most, náběhový komorový nosník, letmá betonáž, záporné kabely, kladné kabely, časově závislá analýza, road bridge, haunched box girder, balanced cantilever method, cantilever tendons, span tendons, time dependent analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Konstrukce a dopravní stavby
Composition of Committee
prof. Ing. Jiří Stráský, DrSc. - předseda, Ing. Radim Nečas, Ph.D. - místopředseda, Ing. Adam Svoboda - tajemník, Ing. Marek Velešík - tajemník, doc. Ing. Jiří Kala, Ph.D. - člen, Ing. Jiří Strnad, Ph.D. - člen, Ing. Adam Svoboda - člen,
Process of defence
Student odprezentoval svoji diplomovou práci zkušební komisi a poté reagoval na připomínky a dotazy oponenta diplomové práce. V rámci obhajoby diplomové práce student odpovídal na následující dotazy zkušební komise: Ing. Nečas Jakým způsobem bude postavena spodní stavba mostní konstrukce v prostoru přehradní nádrže? Student odpověděl. Jakým způsobem byl řešen příčník? Na jaké účinky byl příčník navržen? Student odpověděl. Jak byl vyřešen detail kotevní předpínací výztuže příčníku? Student odpověděl. prof. Stráský Jakým způsobem byste zajistil stabilitu letmo betonované konzoly? Student odpověděl.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/196271
Source
KUČERKA, J. Přemostění přehrady [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. .
Collections
  • 2020 [796]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV