• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • українська 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozvoj obchodních aktivit společnosti ZETOR TRACTORS a. s.

Development of Business Activities of Company ZETOR TRACTORS a. s.

Thumbnail
Переглянути
final-thesis.pdf (4.629Mb)
review_111964.html (7.342Kb)
Автор
Špaček, Daniel
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Chlebovský, Vít
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti ZETOR TRACTORS, a. s. na australském trhu. Úvodní část práce se zabývá teorií, základními pojmy, metodami a nástroji využívané k plánování rozvoje obchodních aktivit. Poté je analyzována současná situace společnosti a tržního okolí. Výstupem a závěrem práce je návrhová část obsahující doporučenou variantu postupu při rozvoji obchodních aktivit na trhu v Austrálii.
 
Following thesis deals with development of business activities of company ZETOR TRACTORS, a. s. on Australian market. First part of the thesis is focused on theory, basic terms, methods and tools used for planning of development of business activities. Current situation of the company and market environment is analyzed after that. Major goal of the thesis is proposal of recommended option for development of current business activities on Australian market.
 
Keywords
Rozvoj obchodních aktivit, Austrálie, SLEPTE analýza, sekundární analýza trhu, primární analýza trhu, Porterova analýza pěti sil, analýza zdrojů vnitřního prostředí, SWOT analýza, mezinárodní obchod, marketingový výzkum, strategický management., Development of business activities, Australia, SLEPTE analysis, secondary market analysis, primary market analysis, Porter five forces analysis, internal environment analysis, SWOT analysis, international trade, marketing research, strategic management.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Ing. Rostislav Tesař (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-06
Process of defence
Otázky vedoucího: nebyly položeny Otázky oponenta: zodpovězeno Další otázky: RNDr. Chvátalová: Jaký jste zvolil vzorek pro dotazníkové šetření? Zodpovězeno Ing. Tesař: Jaký je postoj ke spolufinancování? Zodpovězeno Spolupracoval jste s CzechTrade? Zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/196842
Source
ŠPAČEK, D. Rozvoj obchodních aktivit společnosti ZETOR TRACTORS a. s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [384]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Analýza vybrané firmy 

    Vaňková, Jitka
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybrané společnosti Kovolit. Jedná se o akciovou společnost, která se zabývá průmyslovou výrobou – kovářství, slévárenství. Cílem práce je analyzovat vybranou společnost a navrhnout ...
  • Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení 

    Lachman, Radim
    Diplomová práce se věnuje zhodnocení ekonomického zdraví vybraného podniku svyužitím vybraných metod finanční a strategické analýzy za období 2017-2021. Vteoretické části je zpracován teoretický rámec strategické analýzy, ...
  • Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu 

    Lhota, Jiří
    Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV