Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Marketing Strategy of a Selected Nonprofit Organization
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Kolenc, JanaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie, respektive segmentací a vytvořením marketingového mixu pro nestátní neziskovou organizaci, která se zaměřuje na ochranu kulturního dědictví. Práce shrnuje problematiku sestavení marketingové stra-tegie, od které se odvíjí interní a externí analýzy. Důraz je kladen na analýzu zákazníka, která spolu se SWOT analýzou tvoří základní kameny pro stanovení cílů marketingové strategie. Přínosem by mělo být zvýšení povědomí o značce a činnosti organizace, získá-ní nových zákazníků a dodatečných finančních prostředků. The aim of the master thesis is to create a proposal of marketing strategy, resp. segmen-tation and marketing mix for a selected NGO which is aimed at protecting the cultural heritage. The thesis summarizes the principles of elaboration of a marketing strategy, which are needed for internal and external analysis. Emphasis is given to Customer analysis which (together with SWOT analysis) forms the cornerstones for setting the goals of marketing strategy. Benefits should be: increased awareness of the brand and organization’s activities, the acquisition of new customers and additional funds.
Keywords
Marketingová strategie, marketingový rozpočet, analýza zákazníka, segmentace, cílení, marketing sociálních sítí, marketingový mix, SLEPTE analýza, Porterův model pěti sil, SWOT analýza, McKinsey 7S, Marketing strategy, marketing budget, customer analysis, segmentation, targeting, social media marketing, marketing mix, SLEPTE analysis, Porter's five forces analysis, SWOT analysis, McKinsey 7SLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-08Process of defence
otázka vedoucího - částečně odpovězeno otázka oponentky - odpovězeno prof. Kocmanová - Jedná se o neziskovou organizaci a tedy organizace funguje z příspěvků. Kdo je největším sponzorem spolku? - odpovězeno prof. Kocmanová - Činnost spolku je financována z příspěvků, případně z jakých jiných zdrojů? - odpovězeno doc. Konečná - Kolik členů organizace má? - odpovězeno doc. Konečná - Na kterých festivalech vzniklé filmy prezentujete? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/196857Source
KOLOMAZNÍK, T. Marketingová strategie vybrané neziskové organizace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [384]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o.
Bezegová, EditaBakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury ...