Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Process optimalization of internal and customer complaint management in REHAU
Author
Advisor
Bartes, FrantišekReferee
Bubeníková, PetraGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová, a na základě zjištěných skutečností podat vlastní návrhy pro zlepšení procesu řízení in-terních a zákaznických reklamací, které povedou k zefektivnění procesu, a tím k úspoře času, nákladů a celkovému zlepšení řízení jakosti ve firmě. Zároveň je cílem stanovit podmínky, za kterých je možné stanovené návrhy realizovat. The aim of this thesis is to analyze the current state of the process of internal and customer complaint management in REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová. Based on the facts to make own proposals for improving the process of managing inter-nal and customer complaints, which will lead to a more efficient process, thus saving time, costs and overall improving of quality management in the company.
Keywords
5 Why, FMEA, Ishikawův diagram, KAIZEN, nástroje kvality, Paretův graf, reklamace, řízení jakosti, spokojenost zákazníka, trvalé zlepšování, 5 Why, continual improvement, customer’s satisfaction, Complaint, FMEA, Ishikawa diagram, KAIZEN, Pareto graph, quality management, quality toolsLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-11Process of defence
otázka vedoucího - odpovězeno v plném rozsahu doc. Lajtkepová: V návrhové části navrhujete řešení problému prostřednictvím kartiček. Pochopila jsem tento návrh správně? Nebylo by lepší použít nějaký software? - odpovězeno v plném rozsahu doc. Lajtkepová: Jak často se budou meetingy konat? - odpovězeno v plném rozsahu doc. Lajtkepová: V jaké fázi zavádění jsou Vaše návrhy? - odpovězeno v plném rozsahu připomínka Ing. Juřica: Použitá terminologie v práci není konstatní. Ing. Juřica: V práci máte uveden pojem "optimalizace", co si pod tímto pojmem představujete? - odpovězeno částečněResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/197091Source
ŠTINDLOVÁ, I. Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [384]