• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití Competitive inteligence v malé firmě

The aplication of Competitive inteligence in small company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.072Mb)
review_112114.html (5.325Kb)
Author
Vybíral, Pavel
Advisor
Bartes, František
Referee
Rompotl, Jaroslav
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Abstrakt Diplomová práce se zabývá využitím CompetitiveIntelligence v malé firmě. Cílem práce je na základě důkladné analýzy konkurence zjistit největšího konkurenta a predikci možných dalších kroků tohoto konkurenta. V první části práce je představena firma, její konkurenti a jsou rozebrány teoretické poznatky. V druhé části se analyzujevybraný konkurent společnosti a hledají se možné další kroky největšího konkurenta. Třetí část obsahuje návrhy a doporučení na využití poznatků Competitive Intelligence v malé firmě.
 
Thediploma thesis dealswiththe use of Competitive Intelligence in a small company. Theaimofthe thesis is to findout by the rigorous analysis of competition the biggest competitor and the prediction of possible further steps of this competitor. Thefirst part ofthe thesis introdukces the company, its competitors and the theoretical knowledge is analyzed. The second part analyzes the selected competitor of thecompany and looks for possible further steps of the biggestcompetitor. Thethird part contains suggestions and recommendations for using Competitive Intelligence in small company.
 
Keywords
Klíčová slova Competitive Intelligence, konkurence, konkurenční prostředí, analýza, metoda, konkurenční výhoda., Keywords Competitive Intelligence, Competition, Competitive Environment, Analysis, Method, Competitive advantage.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-11
Process of defence
otázky vedoucího - odpovězeno otázka oponenta - odpovězeno Ing. Novák - Proč v práci v některých kapitolách používáte v tak velkém měřítku pouze jeden zdroj, literaturu pana doc. Bartese? - odpovězeno Ing. Novák - Jak jste sestavil SWOT analýzu vámi vybraného podniku? - odpovězeno doc. Myšková - Upřesněte, které procesy CI jste navrhl pro vybranou firmu? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/197092
Source
VYBÍRAL, P. Využití Competitive inteligence v malé firmě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [384]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Konkurenční zpravodajství firmy 

    Donthová, Veronika
    Diplomová práce analyzuje stávající stav konkurenčního zpravodajství ve firmě. Obsahuje analýzu povědomí o konkurenčním zpravodajství a jeho využívání jako konkurenční výhody v poradenských společnostech v České republice. ...
  • Vybudování účinného systému Competitive Intelligence ve společnosti XXX 

    Lukáš, Radek
    Tato diplomová se zabývá procesem zvaným Competitice Intelligence a dále jeho vybudováním ve firmě XXX. V první části práce je popsána současná situace firmy a teoretické předpoklady. Ve druhé části práce jsou uvedeny možné ...
  • Zpravodajská analýza konkurenta 

    Zalabová, Annemarie
    Tato diplomová práce pojednává o využití metod Competitive Intelligence na případu konkrétní firmy. Práce si klade za cíl vylepšit stávající proces získávání informací o konkurenci a jejich využití při strategickém rozhodování ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV