Show simple item record

dc.contributor.authorKoudelka, Jan
dc.date.accessioned2013-09-24T07:34:03Z
dc.date.available2013-09-24T07:34:03Z
dc.date.issued2009-06cs
dc.identifier.citationTrendy ekonomiky a managementu. 2009, III, č. 4, s. 19-27. ISSN 1802-8527.cs
dc.identifier.issn1802-8527
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/19964
dc.description.abstractPředstavy o těle (body image) významně podmiňují chování spotřebitele. Pro marketingové reflexe jsou podstatné jejich psychologické, kulturní a sociální relace. Představují intenzivní vstupy do průběhu kupních rozhodovacích procesů spotřebitelů. Článek upozorňuje na směry zkoumání body image v marketingové perspektivě. Na analýze vybraných dat MML-TGI otevírá diskusi nad reálným vlivem reklamy na body image spotřebitelů.cs
dc.formattextcs
dc.format.extent19-27cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelskács
dc.relation.ispartofTrendy ekonomiky a managementucs
dc.relation.urihttp://www.fbm.vutbr.cz/cs/fakulta/vedecky-casopis/aktualni-cislo/540-cislo4cs
dc.rights© Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelskács
dc.subjectBody imagecs
dc.subjectchování potřebitelecs
dc.subjectspotřební marketingcs
dc.subjectreklamacs
dc.titleMarketingový význam body imagecs
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.coverage.issue4cs
dc.coverage.volumeIIIcs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.driverarticleen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.type.versionpublishedVersionen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record