Show simple item record

dc.contributor.authorŠimberová, Iveta
dc.date.accessioned2013-09-24T13:36:24Z
dc.date.available2013-09-24T13:36:24Z
dc.date.issued2008-06cs
dc.identifier.citationTrendy ekonomiky a managementu. 2008, II, č. 2, s. 71-80. ISSN 1802-8527.cs
dc.identifier.issn1802-8527
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/20009
dc.description.abstractSoučasné poznání poukazuje na to, že u úspěšných podniků je zřetelná zejména jejích silná orientace na trh, ale také se objevuje další významný fenomén, a to, intenzivní zaměření na vytváření a udržování vztahů se stakeholdry v návaznosti na jejich potřeby s důrazem na vysokou kvalitu služeb. Cílem příspěvku je zmapovat zaměření na vztahy se stakeholdry v soudobých marketingových koncepcích, mezi které patří zejména „marketing vztahů“ a „tržní orientace“. Výsledky poznání pak následně shrnuje v diskusi dotýkající se empirického výzkumu této oblasti na průmyslových trzích.cs
dc.formattextcs
dc.format.extent71-80cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelskács
dc.relation.ispartofTrendy ekonomiky a managementucs
dc.relation.urihttp://www.fbm.vutbr.cz/cs/fakulta/vedecky-casopis/aktualni-cislo/110-cislo2cs
dc.rights© Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelskács
dc.subjectVztahy se stakeholdrycs
dc.subjectsoudobé marketingové koncepcecs
dc.subjectmarketing vztahůcs
dc.subjecttržní orientacecs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectprůmyslové trhycs
dc.titleVztahy se stakeholdry v soudobých marketingových koncepcíchcs
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.coverage.issue2cs
dc.coverage.volumeIIcs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.driverarticleen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.type.versionpublishedVersionen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record