Kolekce v této sbírce

Poslední příspěvky

  • Elektronický obchod dumelektra.cz 

    Grochál, Petr
    Práce se zabývá myšlenkou podnikání na internetu. V této souvislosti jsou v práci uvedeny možnosti jakým způsobem je možné zprovoznit elektronický obchod. Dále je zde zde popis jednoho takového fungujícího obchodu, který ...
  • Podnikatelský plán firmy podnikající v prostředí internetu 

    Bátrla, Tomáš
    Diplomová práce seznamuje čtenáře s teoretickými předpoklady na poli internetu, mobilů, reklamy a podnikání. V rámci práce je provedena analýza trhu internetu a mobilních telefonů v ČR. Na základě analýzy jsou identifikovány ...
  • Marketingová strategie podniku 

    Václavíková, Petra
    Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro internetový obchod www.babylonshop.cz. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová ...
  • Návrh fyzické distribuce ve výrobní firmě 

    Hortová, Zuzana
    Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s fyzickou distribucí vybrané části produktů ve výrobní společnosti. Obsahuje takový návrh, který umožňuje zajistit požadavky zákazníků v množství a čase a přispěje ke ...
  • Založení a rozvoj školicího střediska 

    Žídek, Marek
    Dokument popisuje založení a rozvoj školicího střediska. V prvních kapitolách se zaměřuje zejména na postup tvorby a strukturu podnikatelského záměru. Dále čtenáře provází jednotlivými kroky tvorby. Začíná analýzou okolního ...
  • Návrh marketingové strategie družstva 

    Úradníková, Nikola
    Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro Brisk, výrobní družstvo. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace družstva. Na základě informací ...
  • Posouzení informačního systému firmy a návrh změn 

    Ludvik, Martin
    Diplomová práca sa zameriava na analýzu súčasného stavu firmy Ing. Jiří Povolný AUTOP z viacerich hladísk. Na základe výsledkov týchto analýz navrhuje vhodné riešenie na vylepšenie súčasného stavu systému. Navrhované a ...
  • Marketingova strategie firmy Turkish Airliners 

    Fritsch, Daniel
    Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii Turkish Airlines, který je nejlepší evropský letecký dopravce s jeho hlavní základnou v Istanbulu na letišti Atatürk. Práce taktéž zahrnuje rozbor leteckého průmyslu ...
  • Aplikace metody diskontovaného peněžního toku při hodnocení investičního projektu malého ruského podniku 

    Reznichenko, Nadezda
    The aim of the thesis is the determination of investment cash flows generated from Finnish market development activities of a selected Russia-based small company, performing investment valuation using discounted cash flow ...
  • Návrh marketingové strategie vybrané firmy 

    Kruljacová, Anna
    Diplomová práca sa zaoberá návrhom marketingovej stratégie vybranej spoločnosti. Návrh bol realizovaný na základe požiadavok start-up spoločnosti, ktorá sa zaoberá predovšetkým vývojom softvéru, chce expandovať do zahraničia ...
  • Návrh projektu a využití metodiky projektového managementu 

    Luhanová, Mária
    Diplomová práca je zameraná na aplikáciu metód a nástrojov Projektového manažmentu vrámci projektu Ples VUT. Kapitola 1 skúma teoretické základy Projektového manažmentu a jeho metód. Kapitola 2 analyzuje súčasný stav, ...
  • Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci 

    Hubáček, Robin
    Diplomová práce řeší problematiku sociálních medií v marketingové komunikaci vybrané společnosti. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace na sociálních sítích dané společnosti a navrhnout nové ...
  • Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod 

    Mačto, Daniel
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybraného podnikatelského subjektu. Na základě zkoumaných analytických metod vnějšího a vnitřního prostředí podniku je zhodnocena celková situace podniku. V závěru práce jsou uvedeny ...
  • Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod 

    Lucký, Jakub
    Cílem diplomové práce je analýza podnikatelského subjektu Moravia IT s.r.o., která se zabývá především lokalizací softwaru, testováním a příbuzné inženýrské činnosti. Pro zhodnocení společnosti jsou vybrány externí a interní ...
  • Marketingové strategie vybrané firmy 

    Svatý, Marek
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem mezinárodní marketingové strategie pro anglickou společnost Gourmet Burger Kitchen, která by ráda expandovala na zahraniční trhy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část ...
  • Analýza potencionální expanse Kofoly do Německa 

    Vrana, Pavel
    Účelem této práce je analyzovat potenciální expanzi Kofoly, ČeskoSlovensko a.s. do Německa a poskytnout doporučení na základě výzkumu a literatury. Autor bude analyzovat odvětví nealkoholických nápojů a podnikatelský ...
  • The Analysis of the Affiliate System in a Chosen Company and Proposals for its Improvements 

    Mesík, Vladimír
    Diplomová práca sa zaoberá províznym marketingom vo vybranej spoločnosti. Poukazuje na špecifiká a fungovanie Českého affiliate trhu a porovnáva teoretické poznatky so skutočnosťou. Hlavným prínosom práce je komplexný návrh ...
  • Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness 

    Tesařová, Mariana
    Předložená diplomová práce je zaměřena na aplikaci konceptů značky sloužící k rozvoji konkurenceschopnosti produktu instituce vysokoškolského vzdělávání, konkrétně studijního oboru “Entrepreneurship and Small Business ...
  • Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod 

    Náplavová, Anna
    Diplomová práce se zaměřuje na komplexní analýzu vybraného podniku NAVZAS s.r.o. Pomocí stanovených analytických metod zkoumajících interní a externí prostředí podniku je zhodnocena celková situace podniku. Současná finanční ...
  • Development of Competitiveness of Company 

    Číhalová, Kateřina
    The main aim of thesis is to design a viable branding strategy for a company. The theoretical part consists of interpretation of branding and strategic brand management. The analytical part examines brand building strategy ...

Zobrazit další