Now showing items 100-119 of 434

  • Kalkulace nákladů ve vybrané firmě 

    Zelinková, Petra
    Diplomová práce se zaměřuje na metodu standardních nákladů a její zavedení ve společnosti poskytující služby především v oblasti oprav automobilů a lakýrnictví. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, analytickou a ...
  • Kalkulace nákladů ve vybrané firmě 

    Součková, Jana
    Diplomová práce je zaměřena na kalkulací nákladů ve firmě Jihlavan a.s. Skládá se z těchto hlavních částí: z teoretického východiska práce a analýzy současné situace firmy. V části teoretických východiscích práce jsou ...
  • Komparace bankovních a nebankovních úvěrových produktů pro malé a střední podniky na finančním trhu ČR 

    Kučera, Miroslav
    Diplomová práce řeší optimalizaci provozního financování společnosti Sanexport, s. r. o. V teoretické rovině specifikuje jednotlivé úvěrové produkty na finančním trhu ČR poskytované ze strany bankovních i nebankovních ...
  • Komunikační mix denního stacionáře 

    Karasová, Barbora
    Hlavním předmětem diplomové práce „Komunikační mix denního stacionáře“ je navrhnutí komunikačního mixu začínajícího občanského sdružení JOHANKA. První část je zaměřena na nezbytná teoretická východiska. V druhé části je ...
  • Komunikační strategie firmy Racio, s.r.o. 

    Grandič, Tomáš
    Předmětem mé diplomové práce Komunikační strategie firmy Racio je analýza marketingové komunikace u firmy Racio, s.r.o. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. ...
  • Konkurenční strategie firmy 

    Krudenc, Miloš
    Cílem diplomové práce je zpracování návrhu konkurenční strategie pro firmu Nanograph, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, z nichž první se zabývá hodnocením současného stavu firmy a odhalení problému, druhá ...
  • Kreativita, inovace a organizační kultura 

    Lahučký, Jakub
    Diplomová práce se zabývá kreativitou, inovacemi a organizační kulturou. V teoretické části práce jsou definovány vztahy mezi těmito aspekty. V praktické části na základě provedeného dotazníkového šetření, vlastního ...
  • Kritická analýza měnové politiky EU a její dopad na státy v eurozóně 

    Vavříková, Andrea
    Diplomová práce se zabývá problematikou měnové politiky v Evropské unii, respektive v Evropské měnové unii. Samotnému vzniku Evropské měnové unie předcházelo dlouhé období integračních procesů a je spojováno se dvěma ...
  • Kritická analýza obchodních strategií na kapitálových trzích 

    Novák, Radomír
    Diplomová práce se zaměřuje na vymezení teoretické a praktické podstaty intradenního obchodování. To jest použití nástrojů technické analýzy, představení obchodních systémů, výběr brokera a aplikace poznatků a softwarové ...
  • Kultura organizace, návrhy na zlepšení. 

    Paroulková, Eliška
    Teoretická část diplomové práce vymezuje strukturu organizační kultury, její prvky, typologií, význam a funkci, zdroje organizační kultury a také vztah ke strategií firmy. Dále se věnuje definici žádoucí organizační kultury ...
  • Marketingová komunikace firmy XY, s. r. o. 

    Michulková, Aneta
    Diplomová práce umožňuje nahlédnout do problematiky marketingové komunikace na průmyslovém trhu. Hlavním záměrem je ukázat teoretická východiska na konkrétním případě, a to společnosti XY, s. r. o. V diplomové práci se ...
  • Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku 

    Bartošová, Martina
    Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti IKEA Česká republika, s.r.o., konkrétně na obchodní dům v Brně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na ...
  • Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti oblasti supply chain managementu 

    Pernicová, Dagmar
    Tato diplomová práce má za cíl na základě tržních analýz vypracovat marketingovou strategii a doporučení pro společnost MK.LD s.r.o., která poskytuje služby klientům v oblasti Supply chain managementu. Tato strategie má ...
  • Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb 

    Daniel, Petr
    Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních ...
  • Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb 

    Daniel, Petr
    Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních ...
  • Marketingová strategie společnosti 

    Tučková, Alena
    Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Kilion, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Na základě ...
  • Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o. 

    Pócsová, Lilla
    Diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Motortec, spol. s r. o. Firma je autorizovaným predajcom vozidiel značiek Fiat, Alfa Romeo, Lancia a Jeep a poskytuje autorizovaný servis vozidlám všetkých ...
  • Marketingová strategie vstupu podniku na zahraniční trh 

    Mazuch, Jan
    Diplomová práce se zabývá sestavením marketingové strategie na zahraničním trhu pro podnik EC Engineering, který nabízí služby v oblasti simulačních softwarů. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii podniku a ...
  • Marketingová strategie Wellness Kuřim 

    Kopřiva, Vojtěch
    Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá ...
  • Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality 

    Palla, Jaroslav
    Tato práce se zabývá analýzou současného stavu na trhu jihomoravského kraje v oblasti výkupu a zpracování kovového odpadu. Její první část se soustředí na nutná teoretická východiska. V druhé části je představena společnost ...