Zobrazují se záznamy 110-129 z 434

  • Marketingová komunikace firmy XY, s. r. o. 

    Michulková, Aneta
    Diplomová práce umožňuje nahlédnout do problematiky marketingové komunikace na průmyslovém trhu. Hlavním záměrem je ukázat teoretická východiska na konkrétním případě, a to společnosti XY, s. r. o. V diplomové práci se ...
  • Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku 

    Bartošová, Martina
    Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti IKEA Česká republika, s.r.o., konkrétně na obchodní dům v Brně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na ...
  • Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti oblasti supply chain managementu 

    Pernicová, Dagmar
    Tato diplomová práce má za cíl na základě tržních analýz vypracovat marketingovou strategii a doporučení pro společnost MK.LD s.r.o., která poskytuje služby klientům v oblasti Supply chain managementu. Tato strategie má ...
  • Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb 

    Daniel, Petr
    Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních ...
  • Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb 

    Daniel, Petr
    Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních ...
  • Marketingová strategie společnosti 

    Tučková, Alena
    Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Kilion, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Na základě ...
  • Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o. 

    Pócsová, Lilla
    Diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Motortec, spol. s r. o. Firma je autorizovaným predajcom vozidiel značiek Fiat, Alfa Romeo, Lancia a Jeep a poskytuje autorizovaný servis vozidlám všetkých ...
  • Marketingová strategie vstupu podniku na zahraniční trh 

    Mazuch, Jan
    Diplomová práce se zabývá sestavením marketingové strategie na zahraničním trhu pro podnik EC Engineering, který nabízí služby v oblasti simulačních softwarů. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii podniku a ...
  • Marketingová strategie Wellness Kuřim 

    Kopřiva, Vojtěch
    Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá ...
  • Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality 

    Palla, Jaroslav
    Tato práce se zabývá analýzou současného stavu na trhu jihomoravského kraje v oblasti výkupu a zpracování kovového odpadu. Její první část se soustředí na nutná teoretická východiska. V druhé části je představena společnost ...
  • Marketingovo-produktová strategie společnosti Mediahost na domácím trhu 

    Šiška, Jakub
    Tato diplomová práce navrhuje marketingovou strategii pro firmu Mediahost podnikající v oboru hostingových služeb. Strategie je zaměřená na slovenský, tedy pro společnost domácí trh. Strategie je podložená příslušnou ...
  • Marketingový mix hotelu Panon 

    Burdová, Lucie
    Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou ...
  • Marketingový mix Jazykové školy Presto 

    Zapletalová, Klára
    Předložená diplomová práce se soustředí na analýzu současného marketingového mixu jazykové školy Presto, konkrétně jeho veřejnostní složky, a na základě získaných poznatků předkládá doporučení, jejichž aspirací je jeho ...
  • Marketingový mix společnosti 

    Konečná, Eva
    Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu firmy. Je v ní řešen marketingový mix a firmou nabízené výrobky a služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace, ...
  • Marketingový mix společnosti Alcon 

    Svobodová, Jana
    Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o ...
  • Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku 

    Houdek, Jan
    Předmětem diplomové práce „Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku“ je analýza současné situace trhu a na jejím základě tvorba návrhu marketingového plánu. Teoretická část této ...
  • Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o. 

    Chrápavá, Lucie
    Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti OKAY elektrospotřebiče. Veškerý průzkum a výsledné dotazování proběhly ve městě Brně, ve dvou vybraných prodejnách společnosti. Práce spojuje ...
  • Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o. 

    Geyerová, Vladimíra
    Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost XXX s.r.o.. Tato společnost poskytuje zájmové kroužky pro děti do mateřských škol. Konkrétně je tato práce zaměřena na marketingový výzkum nového trhu Hodonínsko. ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka jazykové školy Topschool 

    Gelnar, Jiří
    Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníka pro jazykovou školu TOP School. V úvodní části jsou vymezeny cíle práce. Dále jsou zpracována teoretická východiska a popsány metody, které budou použity při analýze ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Mlezivová, Veronika
    Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Okay. analýza spokojenosti je provedena na základě dotazníkového šetření. výsledkem práce jsou doporučení směřující ke zvýšení spokojenosti ...